Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime race! wehoo!


ElgeN
 Share

Rekommenderade inlägg

Tja alla glada! :)

 

Jag hade tänkt att köra ett litet race med mig själv imorgon kväll/natt eller redan inatt.

 

Så min tanke var att alla som har lust att "vara med" och köra ett eget hemma race för att sedan dela med sig om hur länge, vilken/vilka serier man har kollat på, och hur upplevelsen har varit, så vore det jätte trevligt. Tycker jag :D

 

Jag skriver lite senare om hur och när jag själv tänkte köra igång osv :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det?_?

 

Betyder det att du ska kolla själv eller att du inte kan dela med dig om vad du HAR sett tidigare? För det handlade inte tråden om =)

Du lär ju endå inte hinna se klart en serie på 6 timmar iaf.

6 timmars kollande är ungefär 18 eps. Så det är ju inte så jätte mkt att dela med sig om man hade tänkt att kolla tills imorgon bitti...

Jag hade tänkt pumpa lite mer tror jag =)

 

Sista jag racea hårt blev det runt 18 timmar tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, jag är mitt inne i ett Virtua Fighter säsong1 maraton (episod 1 till 24).

Och just nu tar jag en paus med lite 'vanlig' TV och melodisk metal :D

Ganska nice anime, har inte sett den förut.

Animationen påminner om den i Gowcaizer och FatalFury, men ändå inte, lite sämre detaljering, speciellt under fighterna, då försvinner bakgrunderna och det blir mer tvådimensionellt (kameran står still).

Men storyn är riktigt nice, ett intressant äventyr med sina intriger. Inte förutsägbar, men inte så speciellt originell heller.

7 / 10 hittils :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...