Hoppa till innehåll
Anime.se

Mustelas galleri [1 CG 18-03-06]


Mustela
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 122
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Ser inte ut som den där figuren skulle göra en fluga förnär, så vad är staven till för?

 

Han kanske sparrar? :)

 

Jag tycker bilden såg bra ut, men den högra foten ser lite mysko ut.. Precis där skokanten möter fotvristen, det är nån överlapningsgrej där.. Fast det kanske är nån form av trikåer? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser inte ut som den där figuren skulle göra en fluga förnär, så vad är staven till för?

 

Han kanske sparrar? :)

 

Jag tycker bilden såg bra ut, men den högra foten ser lite mysko ut.. Precis där skokanten möter fotvristen, det är nån överlapningsgrej där.. Fast det kanske är nån form av trikåer? :)

 

Jo det ska vara ett tygstycke som hänger över. Ett panikartat försök av mig att få hans skor att se lite intressantare ut :P

 

Och staven... han är en magiker så varför skulle han inte ha en stav? Även om han har ett snällt leende så gömmer sig nog ett par 9999-skada-besvärelser i hans oskyldiga gestalt ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Alla bilder var super fina men ja tror du stavat fel på fore the hoorde! för ja tror det ska vara Fore the alliance! >:(

 

Jag gissar på att du spelar Night Elf Rogue eller Human Paladin...

 

Kanske kommer en uppdatering med lite bilder imorn eller senare i veckan. Beror helt enkelt på hur mycket jag orkar scanna. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

En liten updatering.Det har ju tecknats så mycket fina tjejer här precis så jag kunde inte låta bli att teckna en jag med.

 

bikinigirlliten6cr.th.jpg

 

Kritik angående anatomin vore uppskattat. Nu ska jag sova så jag hoppas det finns en massa inlägg när jag loggar in i morgon ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta mina stavfel^^' men ja spelar night elf hunter lvl 50 du dåe?

snygg brud frästen!

 

Tja vet inte om min 51 Troll Shaman finns kvar på kontot eller om den raderats, var ett tag sedan jag spelade.

 

Lite kort hals, och så ser partiet vid höften lite platt och konstigt ut. Förmodligen för att...tja, tjejer är inte spetsiha där nere ;) Borde vara mera rundat. Håret och handen är väldigt fina!

 

Hopaps det hjälpte något.

 

Det hjälpte, ska ha det i åtanke nästa gång jag ritar en tjej i åtsittande kläder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, ska inte du sätta upp din manga serie här snart om du har någon?? skule vara kul att se den med dina rit talanger! ;)

 

OBS: Min manga kommer snart att besöka anime.se

 

Åja, om jag hade 3 gånger så mycket tålamod som jag har nu kanske jag skulle klara av att göra en serie. Jag är sugen på att göra en men jag vet att jag garanterat kommer tröttna på det ganska tidigt :P

 

*EDIT*

 

Tar och slänger in en till bild här.

rustningskilleliten3cz.th.jpg

 

Skulle vilja ha kritik på desingen, angående anatomin så märkte jag när jag scannade den att låren är för långa och att jag glömt skuggning på vissa delar.

 

I vilket fall som helst... Enjoy ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att det är hans ansikte som går för långt ner faktikt, för om jag tänker gubben i cirklar och grejer så ser det ut som om hakan går för långt ner över halsen.

 

Okej, jag är kass på att göra halsar då |T|_|T|

 

Var itne så hård mit dig själv! Gör dem lite längre nästa gång så kommer de bli utmärkta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...