Hoppa till innehåll
Anime.se

Märkliga saker


GinGirl
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag har kvar min gris från när jag var 6 år :) (Ni vet, grisen Babe) Inte lika llänge som er, men ändå. Och man vill inte bara lämna "honom"... Men tillexempel om mamma har skrivit en lapp om att hon kör min storebrorsa till skolan, eller nåt, :rolleyes: så har jag och mamma bråkat dagen innan, så gör jag sönder den, men blir sedan ledsen för det. Jag vet, det låter jätte konstigt men så är det, det kan vara jobbigt. Det hände när jag var typ 8 år tror jag. Ni tycker nog att det är jätteknäppt nu XD.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm, en gång när det åskade så skulle min storebror dra ut kontakten ur datorn. Han gjorde det, sedan la han sig i sängen.Han hade inte stängt ögonen, så såg han ett slags eldklot som flög in. Eller något dylikt. Sedan flög klotet in i väggen och försvan. Visst, ni tycker säkert att det är helknäppt. Vet själv inte om det är sant. Men jag tror aldrig att han skulle ljuga om en sådan sak. =/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...