Dread Skrivet november 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 OMFG !!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!!!11111111!!!!!!!!11111 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA lite synd om SHinn som säkerligen kommer hamna på nåt hem mot hans mentala problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 haha ja verkligen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 vet nån en snygg wallpaper på Destiny när han/den har "vingarna" utfällda? har letat och letat hittade bara ett halv snyggt, men där var vingarna skit dåligt gjorda... :( allvarligt jag tycker destiny är en skit cool gundam, legend för den delen också... btw, plz don't kill me... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet november 23, 2005 Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 *shots dread in the head! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet november 23, 2005 Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 håller med dig Puhiceus =) vi dödar skåningen >:D hehe näe skoja bara... jag tror jag har nån skysst wall med destiny faktist kan kolla upp det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 jag visste det, norrrlänningarna är rädda för skåningarnas makt... skåne används som slav samhälle av norrlänningarna, passa er jävligt noga annars blir det bonde uppror >:D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet november 24, 2005 Anmäl Share Skrivet november 24, 2005 jag visste det, norrrlänningarna är rädda för skåningarnas makt... skåne används som slav samhälle av norrlänningarna, passa er jävligt noga annars blir det bonde uppror >:D haha föresten vart i skåne bor du ? :) .. min flickvän bor där nere i skåne(danmark) haha .. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 jag bor i änglarnas stad i nordvästra skåne :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zouthen Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 Man sitter juh bara och längtar till Gundam Seed Eternity ska komma ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 är det så fortsättningen/OVAn ska heta? har inte hållt mig uppdaterad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 oooh,mer fakta om special episoden,har väntet på den rätt länge nu^^ Eternity har jg inte hört nått om,eller e d specialen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zouthen Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 GUNDAM SEED DESTINY ETERNITY (Estimated launch Oct 2006) C.E. 77. 4 years have past unknowingly after Kira Yamato and his companions defeated the ambitions of Gilbert Dullindal. Representative Athuran Zala of the international coalition, [ETERNITY]- an organisation bridging the Naturals and Coordinators and even to various countries in the world - busy fighting against rebel terrorists groups attempting to overthrow the new world order, together with his friend Kira, who fought in the last great war, pasts each and every day working effortlessly for the peace of the world. At that time, a rebel figure, Asutea Rainhato lead a mysterious yet powerful group to annihilate the Naturals, known as [EBIRU MEA] (EVIl MEA?). To counter this threat, Athrun sent Mwu, Yzak and Deakka to lead the army of Eternity. However, there is a traitor under the control of Asutea Rainhato - Geren Mageniasu, and his subordinates: Viru Ryumieru, Sakura Erusenu, and Orin Girufato. The battle came under control because of the 4 gundams piloted by them. Amidst these, the ace of Eternity, Kei Minato, piloting [sPLASHER GUNDAM], Aishia Selinu, piloting [GARNET GUNDAM], and Leon Vizunado, piloting [CELSIUS GUNDAM] obstructed his way. The new sword shall begin it's descent. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 är det ett löst ryckte, eller kan du hänvisa till en källa, för där låter det som om det blir en serie till, vilket jag inte skulle säga nej till... trodde det bara skulle komma en special OVA... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 apropå eternity så har jag fått reda på att Kira samnt lacus inte är tänkt vara med eftersom verkar det som dom står inte med som kärakter i infon jag tog reda på och kärektärerna e Kei Minato (the star); voice actor not confirmed Asuran Zala; Akira Ishida Aishia Selinu; voice actor not confirmed Leon Vizunado; voice actor not confirmed Cagari Yura Asuha; Naomi Shindoh Mwu La Fllaga; Takehito Koyasu Maryu Ramiasu; Kotono Mitsuishi Izak Jule; Tomokazu Seki Deakka Elthman; Akira Sasanuma Miriaria Hau; Megumi Toyoguchi Lunamaria Hawk; Maaya Sakamoto Meyrin Hawk; Fumiko Orikasa Asutea Rainhato; Souichiro Hoshi Geren Mageniasu; Kenichi Suzumura Viru Ryumieru; voice actor not confirmed Sakura Erusenu; voice actor not confirmed Orin Girufato; voice actor not confirmed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zouthen Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 apropå eternity så har jag fått reda på att Kira samnt lacus inte är tänkt vara med eftersom verkar det som dom står inte med som kärakter i infon jag tog reda på och kärektärerna e Kei Minato (the star); voice actor not confirmed Asuran Zala; Akira Ishida Aishia Selinu; voice actor not confirmed Leon Vizunado; voice actor not confirmed Cagari Yura Asuha; Naomi Shindoh Mwu La Fllaga; Takehito Koyasu Maryu Ramiasu; Kotono Mitsuishi Izak Jule; Tomokazu Seki Deakka Elthman; Akira Sasanuma Miriaria Hau; Megumi Toyoguchi Lunamaria Hawk; Maaya Sakamoto Meyrin Hawk; Fumiko Orikasa Asutea Rainhato; Souichiro Hoshi Geren Mageniasu; Kenichi Suzumura Viru Ryumieru; voice actor not confirmed Sakura Erusenu; voice actor not confirmed Orin Girufato; voice actor not confirmed Man får hoppas att det där är inte den hela Karaktär listan.. vill se mer av Kira :P skulle gärna vilja veta vad som har hänt med Shinn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 ko jag med och personligen tycker jag att kira och lacus inte försvinner det är ju mina favoriter i anime världen :) men men den som lever får se... Man får nog reda på mera av OVAn som kommer I jul den är på 40 mins och dom ska ju berätta vad som hände med Kira och alla andra som över levde... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 YAY B) säger allt eller hur? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 Jag hoppas att storyn inte blir en efterapning av Gundam SEED som Destiny var, skulle vara lite trist ifall Strike Freedom blir förstörd och jippi här kommer Mega Strike Freedom Mk2 eller nåt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 hehe skulle det vara fel da :D Jo det skulle det haha.. jag tror det är därför dom tänker ta bort kira och lacus och göra athuran och Kei Minato huvudpersoner tror jag.. så det inte blir en eller så kanske hehe kira är med och när athuran och kira slåss tillsammans säger dom Gatai och domj kombinerar Justic emed freedom haha :P Okej det var ett skämnt B) Men jag tror jag läste nånstans på internet att den skulle bara bli 26 avsnitt eller nåt kommer inte riktigt ihåg om det var den serien :S Men vi får väl uppdatera varandra tills den släpps tycker jag hehe Samnt när jag pratade oim freedom och Justice ska göra en Gatai så hittade jag denna bild i mitt arkive.. Hur strike freedom skappades ;) http://i26.photobucket.com/albums/c129/Boda-1985-Lilium/fusion9ry.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 oh gud .... The HORROR! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 hahaaha alltså är ni glömska ? jag postade ju information om Ovan och special avsnittet för 1 vecka sen ju ????:S 1. Ovan eller "afterphasen" heter "Erabareta Mirai" ("The Chosen Future") The new after episode will reveal the path of Shinn, Kira and Athrun after the battle. 2. A special program consisting of a compilation of all 50 episodes of SEED DESTINY It will air past midnight on Christmas. TBS 1:50am-2:45am Christmas MBS 12:30am-1:25am Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 och angående Gundam Seed Eterinty så tror jag inte på det föräns det kommer ett officelt press messs från sunrise och bandai eller det står på typ animenewsnetwork eller nån pålitlig källa .. haha sen när jag såg er prata om att inte kira eller lacus stod med bland rösterna där ? .. läste ni inte handlingen då? står ganska klart och tydligt att kira leder fredgruppen eterinty och han skickar ut mwu och deakka och yzak på ett uppdrag .. ni är allt vimsiga ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 i mars 2006 kan vi börja hamstra Destiny på R1 dvd wieeee ^^ http://www.animeondvd.com/reviews2/disc_reviews/4890.php Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 YAY :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zouthen Skrivet december 8, 2005 Anmäl Share Skrivet december 8, 2005 skitbra..då blir det att beställa hem dom :P har juh alla 10 Volymer av Gundam SEED :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg