Hoppa till innehåll
Anime.se

Gundam

Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

• Svar 965
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

vet nån en snygg wallpaper på Destiny när han/den har "vingarna" utfällda? har letat och letat hittade bara ett halv snyggt, men där var vingarna skit dåligt gjorda... :(

allvarligt jag tycker destiny är en skit cool gundam, legend för den delen också...

btw, plz don't kill me... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag visste det, norrrlänningarna är rädda för skåningarnas makt... skåne används som slav samhälle av norrlänningarna, passa er jävligt noga annars blir det bonde uppror >:D

haha föresten vart i skåne bor du ? :) .. min flickvän bor där nere i skåne(danmark) haha ..

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

GUNDAM SEED DESTINY ETERNITY (Estimated launch Oct 2006)

C.E. 77. 4 years have past unknowingly after Kira Yamato and his companions defeated the ambitions of Gilbert Dullindal. Representative Athuran Zala of the international coalition, [ETERNITY]- an organisation bridging the Naturals and Coordinators and even to various countries in the world - busy fighting against rebel terrorists groups attempting to overthrow the new world order, together with his friend Kira, who fought in the last great war, pasts each and every day working effortlessly for the peace of the world. At that time, a rebel figure, Asutea Rainhato lead a mysterious yet powerful group to annihilate the Naturals, known as [EBIRU MEA] (EVIl MEA?).

To counter this threat, Athrun sent Mwu, Yzak and Deakka to lead the army of Eternity. However, there is a traitor under the control of Asutea Rainhato - Geren Mageniasu, and his subordinates: Viru Ryumieru, Sakura Erusenu, and Orin Girufato. The battle came under control because of the 4 gundams piloted by them.

Amidst these, the ace of Eternity, Kei Minato, piloting [sPLASHER GUNDAM], Aishia Selinu, piloting [GARNET GUNDAM], and Leon Vizunado, piloting [CELSIUS GUNDAM] obstructed his way. The new sword shall begin it's descent.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

apropå eternity så har jag fått reda på att Kira samnt lacus inte är tänkt vara med eftersom verkar det som dom står inte med som kärakter i infon jag tog reda på och kärektärerna e

Kei Minato (the star); voice actor not confirmed

Asuran Zala; Akira Ishida

Aishia Selinu; voice actor not confirmed

Leon Vizunado; voice actor not confirmed

Cagari Yura Asuha; Naomi Shindoh

Mwu La Fllaga; Takehito Koyasu

Maryu Ramiasu; Kotono Mitsuishi

Izak Jule; Tomokazu Seki

Deakka Elthman; Akira Sasanuma

Miriaria Hau; Megumi Toyoguchi

Lunamaria Hawk; Maaya Sakamoto

Meyrin Hawk; Fumiko Orikasa

Asutea Rainhato; Souichiro Hoshi

Geren Mageniasu; Kenichi Suzumura

Viru Ryumieru; voice actor not confirmed

Sakura Erusenu; voice actor not confirmed

Orin Girufato; voice actor not confirmed

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

apropå eternity så har jag fått reda på att Kira samnt lacus inte är tänkt vara med eftersom verkar det som dom står inte med som kärakter i infon jag tog reda på och kärektärerna e

Kei Minato (the star); voice actor not confirmed

Asuran Zala; Akira Ishida

Aishia Selinu; voice actor not confirmed

Leon Vizunado; voice actor not confirmed

Cagari Yura Asuha; Naomi Shindoh

Mwu La Fllaga; Takehito Koyasu

Maryu Ramiasu; Kotono Mitsuishi

Izak Jule; Tomokazu Seki

Deakka Elthman; Akira Sasanuma

Miriaria Hau; Megumi Toyoguchi

Lunamaria Hawk; Maaya Sakamoto

Meyrin Hawk; Fumiko Orikasa

Asutea Rainhato; Souichiro Hoshi

Geren Mageniasu; Kenichi Suzumura

Viru Ryumieru; voice actor not confirmed

Sakura Erusenu; voice actor not confirmed

Orin Girufato; voice actor not confirmed

Man får hoppas att det där är inte den hela Karaktär listan..

vill se mer av Kira :P

skulle gärna vilja veta vad som har hänt med Shinn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ko jag med och personligen tycker jag att kira och lacus inte försvinner det är ju mina favoriter i anime världen :) men men den som lever får se... Man får nog reda på mera av OVAn som kommer I jul den är på 40 mins och dom ska ju berätta vad som hände med Kira och alla andra som över levde...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe skulle det vara fel da :D Jo det skulle det haha.. jag tror det är därför dom tänker ta bort kira och lacus och göra athuran och Kei Minato huvudpersoner tror jag.. så det inte blir en eller så kanske hehe kira är med och när athuran och kira slåss tillsammans säger dom Gatai och domj kombinerar Justic emed freedom haha :P Okej det var ett skämnt B)

Men jag tror jag läste nånstans på internet att den skulle bara bli 26 avsnitt eller nåt kommer inte riktigt ihåg om det var den serien :S

Men vi får väl uppdatera varandra tills den släpps tycker jag hehe

Samnt när jag pratade oim freedom och Justice ska göra en Gatai så hittade jag denna bild i mitt arkive.. Hur strike freedom skappades ;)

http://i26.photobucket.com/albums/c129/Boda-1985-Lilium/fusion9ry.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hahaaha alltså är ni glömska ? jag postade ju information om Ovan och special avsnittet för 1 vecka sen ju ????:S

1. Ovan eller "afterphasen" heter "Erabareta Mirai" ("The Chosen Future")

The new after episode will reveal the path of Shinn, Kira and Athrun after the battle.

2. A special program consisting of a compilation of all 50 episodes of SEED DESTINY

It will air past midnight on Christmas.

TBS 1:50am-2:45am Christmas

MBS 12:30am-1:25am

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och angående Gundam Seed Eterinty så tror jag inte på det föräns det kommer ett officelt press messs från sunrise och bandai eller det står på

typ animenewsnetwork eller nån pålitlig källa ..

haha sen när jag såg er prata om att inte kira eller lacus stod med bland rösterna där ? ..

läste ni inte handlingen då? står ganska klart och tydligt att kira leder fredgruppen eterinty och han skickar ut mwu och deakka och yzak på ett uppdrag ..

ni är allt vimsiga ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

• Skapa nytt...