Hoppa till innehåll
Anime.se

Tales of symphonia!


Vegeta
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag o två kompisar satt faktiskt o kämpade med det här för några dagar sedan. Manualen är inte till mycket hjälp eftersom det bara står att den är skriven under antagantet att man bara spelar själv...

 

1. Du måste ha mer än 1 party member. tex. om ni är 3 så måste ni ha 3 lr fler party members.

2. Man ändrar nåt i manual.

 

Inte en så bra förklaring men dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det tog ett tag att luska ut det för mig med. Man ändrar kontroll typen i "skills" menyn till manual. Man måste också ha rätt kontrollport till rätt karaktärsordning. Alltså om karaktären man vill spela med har placering 3 så kan man inte spela med handkontroll nr 2 eftersom spelet inte ändrar det automatiskt.

 

Sen är det bara att köra. Ett råd är att ha "auto-zoom" på, annars är det skitjobbigt att spela.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte kommit till andra skivan än. Men jag har spelat 25 timmar. Har precis klarat Rodyles ranch. Det är lite förvirrande med Cruxis, Desians och Renagades. fattar det ganska bra. Renagades är i mot mig men samtidigt med mig och Kratos jobbar hos fiender men hjälper samtidigt mig. Blev lite sur när Kratos försvann, (min favogubbe) :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte Nintendo som gjort Tales-serien utan Namco. Och varför i hela fridens namn skall man ha online-stöd på ett spel som bara stöder fyrspelarsfunktionen i striderna? Hur spännande är det att sitta och titta på när huvudspelaren går runt i städerna och snackar med folk om man inte ens kan slänga honom/henne en kommentar, dunka honom/henne i ryggen eller springa och hämta té under tiden? Verkar tämligen värdelöst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fan vad irriterande!

Min cube hade damp i flera dagar och vile inte läsa många av mina spel

inkluderat ToS! men efter ett tags haxxande (antal mer eller mindra hårda slag mot cosolen) så funkade det igen >)

dock med flera timmars speltid förlorat, så jag harbara spelat ca 6 timmar på ToS sen Julafton!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fan vad irriterande!

Min cube hade damp i flera dagar och vile inte läsa många av mina spel

inkluderat ToS! men efter ett tags haxxande (antal mer eller mindra hårda slag mot cosolen) så funkade det igen >)

dock med flera timmars speltid förlorat, så jag harbara spelat ca 6 timmar på ToS sen Julafton!

 

 

Några småbarn hade ner mitt i golvet i somras. så jag fick sköpa nytt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min mamma känner dom, så hon sa att man inte kunde kräva pengar >:)

Det är väl ingen anledning att inte kräva pengar av nån. Ungarna är ju likt fan skyldiga till dådet ändå. Och kuber är inte gratis dessutom.

Du borde ta ett snack med din morsa. Som zaffe sa, rätt ska va rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä, inte alltid. Överdrivet paragrafrytteri leder bara till otrevligheter.

 

Klart det är surt för mig att behöva betala för något som någon annan sabbar, men om den personen har sämre betalningsförmåga än jag tycker jag faktiskt det är otrevligt att hålla på och kräva.

 

Däremot kunde man ju hävda att barnens föräldrar skulle smälla upp deg. Men då kommer vi till den vuxna världen där man absolut inte vet hur hierarkin funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä, inte alltid. Överdrivet paragrafrytteri leder bara till otrevligheter.

 

Klart det är surt för mig att behöva betala för något som någon annan sabbar, men om den personen har sämre betalningsförmåga än jag tycker jag faktiskt det är otrevligt att hålla på och kräva.

 

Däremot kunde man ju hävda att barnens föräldrar skulle smälla upp deg. Men då kommer vi till den vuxna världen där man absolut inte vet hur hierarkin funkar.

 

 

Helt rätt och helt fel! Vi har inte så bra ställt så man borde kräva pengar. Men dom har inte så mycket bättre så vi ligger ganska likal Men men livet é inte en dans på rosor!! >:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...