Izzy Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 Träning, observera TRÄNING, med bläck. http://www.animanga.nu/comments.pl?cid=290390 Uppdaterad, färglagd. Slarvigt...men men, testade ett nytt sätt att färglägga, mycket lättare än det jag gjorde innan. ;) http://www.animanga.nu/comments.pl?cid=291002 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 jättesnyggt om du frågar mig ^^, kitsune blev snyggast Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 Tack! Vilken av dem? Jag tycker shinobu blev sötast... hehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 Gillar den i profil, du verkar inte ha några problem med att få till det med bläck :) ge mig några tips! hehe ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 snyggt!!!ja gillar faktiskt också shinobu det ä nåt med den bilden den va fin i profil ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 ;) Tack för era komentarer! De är verkligt uppskattade! ThoseN: Jag tror att det kan vara att håret inte är fullt så kladdigt som på de avdra bilderna... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 riktigt najsiga!! det var mycket hög klass på dem inga direkta fel.. kan du kanske lägga upp CG'n som du har på din avatar (förmodar att de e din??) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yuriko Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 Snygga!! Gillar dom mkt!! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 Tack! Vilken av dem? Jag tycker shinobu blev sötast... hehe Den översta ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Mm, ganska verklighetstrogna. Försök med kropparna också. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Arla-kanninen: Ja, det är min färgläggning. Men jag lägger upp de jag orkar färglägga samtidigt så blir det inte så många olika uppdateringar... Ska försöka göra färdigt dem idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Snygga! Jag gillar Ken Akamatsu's stil den har något visst, själv brukar jag kolla i Love Hina när jag söker referenser. Men hursomhelst så tycker jag att bilderna blev lika snygga som hans. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Mycket snyggt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 Jag tycker det blev väldigt snyggt med dem färglagda versionerna, bättre än vad jag kan färglägga på datorn! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 5, 2005 Tack för alla kommentarer!! Me jätteglad över att få allt som skrivas kan ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg