zindu Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Så var det dags för zindu att trakassera er igen ;) Kan ni ge mig förslag på anime med mkt kampsport i, helst utövad av flickor?? Någon som kan ge mig några tips? love, zindu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Tenjou Tenge är det mckt fighter och tjejer som slåss också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zindu Skrivet januari 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Tar fram min anteckningsbok och antecknar flitigt, Tenjou Tenge - går och kollar upp den på en gång. Tack för tipset, det uppskattas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Även Air Master, Avenger och Ikkitousen har mycket "flickor" som kamp.. sportar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zindu Skrivet januari 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Jag kunde inte hitta någon av titlarna på webbhallen, något tips på vart de finns och köpa.. men inte utomlands Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet januari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 men du....det finns program för sådant ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet januari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 Ranma, om du inte sett den redan. Både tjejer och killar som slåss alla möjliga galna kampsporter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zindu Skrivet januari 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 men du....det finns program för sådant :) vadå för program? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet januari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2005 www.google.com är fin vän. söker du rätt kan man hitta allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trixer Skrivet september 29, 2005 Anmäl Share Skrivet september 29, 2005 alltså jag e lack kan ju fan inte hitta vart jag kan ladda ner tenjou tenge för det går så jävla segt på dc++ :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet september 29, 2005 Anmäl Share Skrivet september 29, 2005 Tenjou Tenge, finns nu att köpa på DVD, gör det istället ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet september 29, 2005 Anmäl Share Skrivet september 29, 2005 Ranma ½, Yawara. Fast du borde nog använda tipstråden för sådana här frågor. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 30, 2005 Anmäl Share Skrivet september 30, 2005 http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2746 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg