Hoppa till innehåll
Anime.se

Hunter X Hunter


Icey-Icecold
 Share

Rekommenderade inlägg

vad är det för fel på slutet... eller jo det är ett dåligt slut, men dem ska troligen göra en fortsättning ju, ja menar mangan är ju längre... även om jag tckr manga fortsättningen påminner mer och mer om dragon ball

 

Slutet är dåligt, men om de kommer med flera avsnitt så tror jag det blir bättre faktiskt. Är du helt säker på att de kommer med en ny OVA ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

shonen: säg inte för mycket är du snäll, säg hellre episodens nummer istället för dra igenom handlingen då några här inne snabbt kan lista ut saker osv och så blir allt förstört och sedan går de och lägger sig osv...

 

jag älskar dessa karaktärer, handlingen, allt!

 

är på avsnitt 22 och kan ej sluta! får dock ha ett uppehåll över helgen då jag ska till far. ciao

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Har nu sett hela TV (62ep), OVA (8ep) och snart hela Greed Island, sedan har jag bara Greed Island Final kvar. Hittills är det en 10/10!

 

Älskar karaktärerna, story:n och miljön. Soundtracket är också otroligt bra!

 

Bästa äventysserien jag någonsin sett så om ni inte har sett den, se den!! (Som någon tidigare skrev)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

såg hela serien i sträck för ett tag sen... Hisoka äger...

 

"LOOK!" *BANG*

inte dåligt :surprised:

 

TV+ova+gi+gi final = 92 episoder

92 + 21minuter = 1932minuter / 60 = 32.2 timmar - världsrekordet i att se filmer i streck är runt 48 timmar...

 

 

Jag såg idag klart Greed Island Final, dvs slutet av serien. Jag har bara en sak att säga, tror jag har en ny favorit anime :D !!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

såg hela serien i sträck för ett tag sen... Hisoka äger...

 

"LOOK!" *BANG*

inte dåligt :surprised:

 

TV+ova+gi+gi final = 92 episoder

92 + 21minuter = 1932minuter / 60 = 32.2 timmar - världsrekordet i att se filmer i streck är runt 48 timmar...

 

 

Jag såg idag klart Greed Island Final, dvs slutet av serien. Jag har bara en sak att säga, tror jag har en ny favorit anime :D !!

 

Den personen kan inte ha känt till min landrycka -.-

 

Hursomhelst så hade jag en hyfsad huvuvärk efter det >.<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Även om HxH är min favoritserie blev jagt besviken på slutet. Jag tappade suget efter att se hur det slutade. Men den är fortfarande en toppenanime.

 

Slutet är gjort för att komma och fortsättning. Dessutom kan man ju klura lite på vad som kommer hända. Inte så svårt kanske :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...