Icey-Icecold Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Detta är en anime som jag (skulle ge tio av tio) rekomenderar till ALLA! den har allt! jag har just sett klart alla 82 avsnitt. och jag säger bara en sak. den når in i ens själ. så bra är den!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Infra Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Ja, visst är det en bra Anime. Men man kunde gjort slutet mycket bättre än vad det är. Jag tror jag förväntade mig lite mycket av slutet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Killua! Jag håller på att se den nu, är på ep 18 och stiger fort! Hittills är det en skitbra anime! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Degskalle Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 10/10 är lite mycket faktiskt men en nia skulle jag nog kunna ge denna serie som kommit ut i flera säsonger och antalet oav:er Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 vad är det för fel på slutet... eller jo det är ett dåligt slut, men dem ska troligen göra en fortsättning ju, ja menar mangan är ju längre... även om jag tckr manga fortsättningen påminner mer och mer om dragon ball Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey-Icecold Skrivet januari 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 jag kommer då lungt att inkassera mangan ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shonen Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Jag älskar Hunterxhunter men kan bara se den hemma hos min kompis och granne som har den på sitt xbox, sett tills dem har kommit förbi den där konstiga vakten i killuas hem. skulle vilja veta om dem får tillbaka killua för han regerar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Infra Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 vad är det för fel på slutet... eller jo det är ett dåligt slut, men dem ska troligen göra en fortsättning ju, ja menar mangan är ju längre... även om jag tckr manga fortsättningen påminner mer och mer om dragon ball Slutet är dåligt, men om de kommer med flera avsnitt så tror jag det blir bättre faktiskt. Är du helt säker på att de kommer med en ny OVA ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 shonen: säg inte för mycket är du snäll, säg hellre episodens nummer istället för dra igenom handlingen då några här inne snabbt kan lista ut saker osv och så blir allt förstört och sedan går de och lägger sig osv... jag älskar dessa karaktärer, handlingen, allt! är på avsnitt 22 och kan ej sluta! får dock ha ett uppehåll över helgen då jag ska till far. ciao Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Ja tycker den ä bra men ja har bara 1-11 en så länge Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey-Icecold Skrivet januari 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 jag ska se en igen. men först ska jag se alla rockman exe axess avsnitt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Har nu sett hela TV (62ep), OVA (8ep) och snart hela Greed Island, sedan har jag bara Greed Island Final kvar. Hittills är det en 10/10! Älskar karaktärerna, story:n och miljön. Soundtracket är också otroligt bra! Bästa äventysserien jag någonsin sett så om ni inte har sett den, se den!! (Som någon tidigare skrev) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Jag vet inte om det kommer en OVA till bara att mangan fortfarande görs och är längre... men eftersom hela serien som anime är väldigt känd så tror jag det är högst sannolikt att det görs en fortsättning som anime också... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 ok.. Hela serien med de 3 OVA:erna är 92episoder och jag känner att den är för kort, jag vill ha mer! Har nu kommit till ep 3 av Greed Island Final! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuclearAnt Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 Tycker att de 92 avsnitt där är var rätt lagom, ett förvånansvärt bra slut på den oxå... brukar annars tycka illa om sluten på de flesta serier. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Killua äger alla... allt jag säger :D mycket bra serie Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 accompany ON! Hisoka är ju inte dåligt ball... Nu har jag inte mycket kvar av Greed Island Final, WEEE!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 såg hela serien i sträck för ett tag sen... Hisoka äger... "LOOK!" *BANG* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2005 såg hela serien i sträck för ett tag sen... Hisoka äger... "LOOK!" *BANG* inte dåligt TV+ova+gi+gi final = 92 episoder 92 + 21minuter = 1932minuter / 60 = 32.2 timmar - världsrekordet i att se filmer i streck är runt 48 timmar... Jag såg idag klart Greed Island Final, dvs slutet av serien. Jag har bara en sak att säga, tror jag har en ny favorit anime :D !! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2005 den är bra, men så bra är den inte... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 såg hela serien i sträck för ett tag sen... Hisoka äger... "LOOK!" *BANG* inte dåligt TV+ova+gi+gi final = 92 episoder 92 + 21minuter = 1932minuter / 60 = 32.2 timmar - världsrekordet i att se filmer i streck är runt 48 timmar... Jag såg idag klart Greed Island Final, dvs slutet av serien. Jag har bara en sak att säga, tror jag har en ny favorit anime :D !! Den personen kan inte ha känt till min landrycka -.- Hursomhelst så hade jag en hyfsad huvuvärk efter det >.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elocom Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Även om HxH är min favoritserie blev jagt besviken på slutet. Jag tappade suget efter att se hur det slutade. Men den är fortfarande en toppenanime. Slutet är gjort för att komma och fortsättning. Dessutom kan man ju klura lite på vad som kommer hända. Inte så svårt kanske :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daning-sama Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 HxH har ett helt okej slut. Frågan är egentligen om man kan göra det bättre på något vis. Skönt att serien fick ett slut där, då den har potential att bli inuyasha-lång, och det är fan bara ansträngande. Räcker med att naruto inte är i närheten av ett slut ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 en fråga, fortsätter serien efter avsnitt 14 i ova 3?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet maj 24, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2005 nån som vet (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg