Hoppa till innehåll
Anime.se

tillbaka, ny bild.


sepeMuLLe
 Share

Rekommenderade inlägg

japp, nu är jag tillbaka, hade helt tappat insperation där ett tag, men nu är jag tillbaka. ny bild också....

 

amazonfrgalternativ29tq.gif

 

 

 

 

(inte gjort fötter ännu för fötter är jag rädd för ^^ ) ändringar gjorda efter izzys inlägg ^^

 

 

Det var nog allt för denna gång, mer bilder kommer jag att lägga till eftersom, ge gärna kritik och om ni har gärna uppgifter som jag kan arbeta på, som t.ex. en situation. jag vill gärna ha idéer med "action" och fart i, då jag inte är så enormt duktig på att komma på dessa själv ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snyggt designat spjut, ganska bra proportioner. Gillar hennes kläder.

Håret reser sig lite väl mycket över huvudet tycker jag.

Hennes vänstra axel har försvunnit ser det ut som, testa att ställa dig med armen rakt ut framför en spegel ochse hur det ser ut. Nyckelbenen ser också ut att sitta väl tätt. Våga rita fötterna nästa gång. Man kan inte bli bättre om man inte övar. :rolleyes:

 

Nu lät jag mycket gnällig...det var inte meningen. Men jag ville ge konstruktiv kritik, för jag vet att det är så mycket lättare att se sina egna fel om någon annan påpekar dem för en. Men du är på god väg. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tack så mkt Izzy, kritik är aldrig negativ ^^ ju mer ni "klagar" ju bättre blir jag på att se mina fel :rolleyes: och utvecklas där efter :P så ju mera kritik ju bättre blir jag ^^ så ser jag det.

 

problemet med axeln är att jag är kille, mina proportioner och muskelbyggnad är mycket annorlunda än på en tjejs så jag har inte fördelen att kolla i spegeln ^^ med tanke på att jag är slagverkare så har jag även välbyggda över armar så det skulle bli att se hel skummt ut om jag ritade efter det ^^ (oj va skrytigt det lät.. sry :( inte menaingen), men jag ska försöka :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...