docster Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 Kill Bill ska bli anime! Vad tycker ni om det? Tyckte själv om teckningsstilen i filmen och jag tror det kommer bli mycket underhållande! Källa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Benderu Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 naaajs ^^ Kan nog bli intresant! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 Har inte sett Kill Bill, men jag får väl ta och göra det, alla säger att den är bra så... En anime vore inte fel heller ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaramide Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 Kan nog bli bra. Anime sekvensen som fanns i filmen var ju riktigt mysigt gjord Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 Relativt. Filmen var stundom tråkig... Och jag gillar inte halv-anime... Men som hel-anime kanske den blir bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaze Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 Kill Bill är en otroligt skön film om man förstår sig på den. Den e redan Anime Inspererad som den är, och tyvärr så är jag imot idén om att göra det till en Anime >:) Kill Bill är en OMP (Ordinary Motion Picture), och därför ska den stanna så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pjat Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 jasså jasså... ska bli intresant.. bara dom inte tar och förstör den och filmens skönhet men den massa töntiga (överdrivna) saker.. visst kan det vara roligt att se kill bill i anime / men jag tycker att den är bra som den är.. fast jag har ju dock inte sett del 2 än.. men vill man ha sellout så vill man, och man kan inte göra nått åt det. snart kommer väl matrix anime, tänkte jag skriva när jag insåg att den redan fanns.... LOL får väl se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Den e redan Anime Inspererad som den är... Anime inspererad? nejdå, det är anime! Animationsekvenserna är gjorde utav ingen mindre än Production IG (bakom serier som: FLCL (furi kuri), Gits-sac) och filmer som: Gits, Jin-Roh och Blood)! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Benderu Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 bara dom inte tar och förstör den och filmens skönhet men den massa töntiga (överdrivna) saker.. Ehmm... du har inte lagt märke till att han har hämtat en hel del inserpation från ANime/Japanska filmer...som redan är överdrivna...och sedan överdrivit det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaze Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Anji: När jag syftar på Anime Baserat så syftar jag inte på Anime Sekvensen i filmen, utan att hela Filmen känns som en Otecknad Anime Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 phaze: sorry for that dude Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Anji: När jag syftar på Anime Baserat så syftar jag inte på Anime Sekvensen i filmen, utan att hela Filmen känns som en Otecknad Anime Ta det lungt med versalerna... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duo Skrivet april 10, 2004 Anmäl Share Skrivet april 10, 2004 Jodå den va rätt nice alltså :D Ska bli kul och se hur animen blir :> Och så om några veckor är det snart dags för sista volymen (vol 2) Kan knappt bärga mig ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raikun Skrivet april 10, 2004 Anmäl Share Skrivet april 10, 2004 Kill Bill har jag sätt, även om jag gav filmen en chans så tycker jag fortfarande det är bland det största skräpet jag har sett, det gör jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaze Skrivet april 10, 2004 Anmäl Share Skrivet april 10, 2004 Raikun: Låter inte som om du gillar Tarantino Filmer :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cain Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 Personligen tycker jag att sekvensen i Kill Bill Vol .1 är aningen överdriven, annars kanske det kan bli något av det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg