Hoppa till innehåll
Anime.se

Gunbound "Thor's hammer"


Hûmla
 Share

Rekommenderade inlägg

Spelet som jag vill informera om och fråga om heter som det står Gunbound "Thor's hammer".

Om det är någon som vet vad det är och kanske till och med spelar det vore det kul om ni hörde av er i den här tråden.

Beskrivning : spelet liknar Worms skulle man kunna säga, fast det är bara en väldigt kortfattad...beskrivning.Mer Specifik beskrivning skulle väl vara att : när man startar ett nytt konto och loggar ini har man apsolut ingenting, Man går in på en sever och "joinar" ett rum, där man antingen kan köra 1vs1, 2vs2, 3vs3, 4vs4, när man väl är inne i rummet väljer man en "Machine" eller en så kallade "bot".Det finns ca 10 olika och alla har sina egna funktioner, tex den vanligaste för nybörjare är "Bigfoot".Den skuter många små skott som inte skadar så mycket.(även kallad noobfoot, dels för att alla noob's har den och för att den är så dålig).Det är bara en av alla.När man gjort det så väljer man så kallade "extra saker" eller "items", tex Dualshot osv.efter det är det bara att trycka på "Ready".När alla gjort det startar Personen som har nyckeln spelet.Det finns flera olika sätt att spela på, tex "Score", där har vaje lag ex antal liv, när liven är borta förlorar laget, "Tag", Då kör man med ett liv var , men man har en "bot" med fullt liv och en med halva livet, sen har vi Solo, som man hör påp namnet så Har var och en 1 liv, när alla i laget är döda förlorar laget, sen finns det jewel som jag inte kommer gå in mer på just nu.Om man vinner en match så får man "gold" och Gp.Gp är gunboundpoints, om man når en viss gräns med Gp så blir man en högre ranking, som visas vid sidan av namnet, Man behöver "gold" för att köpa Avatar, man köper alltså saker till sin gubbe som sitter på "Machine"en som man väljer i början av ett spel.

puff, puff...Jag kanske inte förklarade så förståeligt men jag ska på lektion om 4 min så jag måste sluta snart, men om ni är interiserade och vill veta mer så svarar jag gärna ;)

 

 

/______Naruto______ (Gunbound tråden)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

×
×
  • Skapa nytt...