Hoppa till innehåll
Anime.se

Katana


zaffe
 Share

Rekommenderade inlägg

hadde tråkigt idag, höll på o göra nya sidan till Stoned när jag tröttna (sorry) så jag började leka i ett 3D program som jag har och så lede det ena till det andra så blev det ett katana typ!

 

den är inte så detaljerad (orka) men tycker den blev hyffsad, inget svårt arbete dock!

 

flamekatana.jpg

firekatana.jpg

lallai.jpg

lalla.jpg

edit ny render med annat ljus:

bordskatana.jpg

火 = Eld om ni vill veta

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DU LEKTE IHOP DEN!!!..... PÅEN DAG!!!!.....

den e ju typ skitsnygg, önskar jag kunde sånt....

men jag ska försöka gå datoranimering på gymnasiet så jag kanske lär mig lite där, men den e ju så grymm!!

EN DAG! ååh nej sånt tålamod har jag inte, tog ca 40 min give or take 10 när jag la till färger

 

Finfint Zaffe!

 

Vilken programvara använder du?

Jag pillar också med 3D, bla. mitt projektarbete är en kortfilm. Jag använder 3Dsmax och började för 4 år sedan med det.

Jag använder Rhinoceros 3.0 o har hållt på ca 1½ år

jag har 3Dsmax 6.0 men jag har inte hållt på med det så mkt, vet knappt hur man gör ett klot i det ^^

fast jag vill lära mig det, massa coolt med animerade filmer ^^

 

:Edit// ändrade lite färger som jag tycker är snyggare!

ka2.jpg

gold.jpg

ka1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm, mycket fina, gillar verkigen andra upplägget av dem! tycker nog den med silver är snyggast.

 

Det ser ganska komplicerat ut, men jag har ingen erfarenhet av 3D program förutom Worldcraft (bygga CS banor å såmt..). Det är kanske lätt å göra sånna, men det ser både svårt och snyggt ut!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...