Hoppa till innehåll
Anime.se

Två nya Pixelart


Doddis
 Share

Rekommenderade inlägg

Umm pågrund av internet brist har jag under den tid jag gjorde dem här två bara använd paint :P

P.S Det här är pixlade versioner av lite terräng som kommer att vara med i min manga. Kommer göra en preview tråd senare i framtiden när jag är klar med allt skissande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Personligen har jag bara paint att rita i. Men oftast med mina oekaki bilder så skulle jag, på sitt sätt kunna slänga ihop att i paint. Men det går en aning snabbare i oekaki.

Fast jag tro att det inte går i pixel väg ändå. Var så länge sedan jag ritade nått i paint får väl tar min tid och vandra dit någon dag.

Tack för svaret i alla fall. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra Doddis. Du har blivit bättre. Men jag skulle föreslå lite grynigare färger på ökenterrängen och mindre pillowshading på träden i skogsterrängen. Annars är det bra.

 

Keep at it!

ja det med öknen håller jag fofarande på med att försöka göra perfect look på. Första gången jag gjorde den terrängen så såg det ut som om öknen var säd >.<

 

Du kan det där med att pixla Doddis. Jag skulle inte ha tålamod för att göra sådant.

 

Och lycka till med mangan med :D

Det där med tålamod är nog inget problem för dem flesta. Det tog mig bara en halvtimme att bli klar med dem här båda. när man använder papper och penna så tar det ju ungefär lika lång tid eller? Och det har du väl tålamod till eller ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...