Doddis Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 http://img191.exs.cx/my.php?loc=img191ℑ=clipedforrest8ox.png http://img191.exs.cx/my.php?loc=img191ℑ=project6ew.pngtvå terränger jag satt och pyssla ihop här om dan sätt er och njut :P lite Comments gärna också ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psyco Cat Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Jätte söta men använder du nått speciellt program till att? Bara undra lite nyfiken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Umm pågrund av internet brist har jag under den tid jag gjorde dem här två bara använd paint :P P.S Det här är pixlade versioner av lite terräng som kommer att vara med i min manga. Kommer göra en preview tråd senare i framtiden när jag är klar med allt skissande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psyco Cat Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Personligen har jag bara paint att rita i. Men oftast med mina oekaki bilder så skulle jag, på sitt sätt kunna slänga ihop att i paint. Men det går en aning snabbare i oekaki. Fast jag tro att det inte går i pixel väg ändå. Var så länge sedan jag ritade nått i paint får väl tar min tid och vandra dit någon dag. Tack för svaret i alla fall. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 No problemo ;P Men du jag vet att det är fel tråd att skriva i men vart kör du oekai? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psyco Cat Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Tro inte jag fattar din fråga eller så är jag för trött för den. Jag rita rätt mycket där efter som jag inte tya scanna in nya bilder. Fast jag tro fortfarande jag inte fattar din fråga. Glömde kommetera om att det värka vara en spännande manga du skall göra. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Hehe jo karnse är det en spännande manga :P men jag behöver några som gör storyn och hjälper lite granna. Ska fråga några imorn. PM om nån är intreserad . . . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Du kan det där med att pixla Doddis. Jag skulle inte ha tålamod för att göra sådant. Och lycka till med mangan med :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Väldigt fina Doddis, du har blivit bättre :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Bra Doddis. Du har blivit bättre. Men jag skulle föreslå lite grynigare färger på ökenterrängen och mindre pillowshading på träden i skogsterrängen. Annars är det bra. Keep at it! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Bra Doddis. Du har blivit bättre. Men jag skulle föreslå lite grynigare färger på ökenterrängen och mindre pillowshading på träden i skogsterrängen. Annars är det bra. Keep at it! ja det med öknen håller jag fofarande på med att försöka göra perfect look på. Första gången jag gjorde den terrängen så såg det ut som om öknen var säd >.< Du kan det där med att pixla Doddis. Jag skulle inte ha tålamod för att göra sådant. Och lycka till med mangan med :D Det där med tålamod är nog inget problem för dem flesta. Det tog mig bara en halvtimme att bli klar med dem här båda. när man använder papper och penna så tar det ju ungefär lika lång tid eller? Och det har du väl tålamod till eller ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Oh jäklar va fina, som alltid! ;) Keep up the good work!!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg