Hoppa till innehåll
Anime.se

Ändra till vBulletin?


Jocke
 Share

Rekommenderade inlägg

Rent vad det gäller inställningsmöjligheter kanske Vbulletin är bättre men vet inte om jag gillar designen så värst mycket. Tycker Invision Power Board är snyggare än Php och Vbulletiin. Men föredrar ändå php före Invision Power Board rent smidighetsmässigt. Men det är väl en vanesak kanske.

En förändring hade iofs inte varit fel. Men nej jag tycker nog man ska behålla php trots allt. Kanske kan ändra färgtemat dock. Mest för förändringens skull. =)

Skulle man ändra till ett annat forumsystem skulle väl alla trådar försvinna också? =S

 

Offtopic: Det verkar ju av recensionstråden att döma vara en del som är villiga att skriva recensioner av animé så en recension del på sidan hade kanske varit bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Recnsions delen är på g jag ska bara fixa effektiva php script (jag är extrem när det kommer till att allting ska vara EFFEKTIVT!) . Ifall behovet finns kan man lätt ordna till ett antal färgteman.

Gällande de olika sortersna forum så är phpBB lättast att modifiera av alla php boards finns ett antal bra cgi(perl) baserade forum, men vi har redan en existerande infrastruktur som är byggd på php så ingen idé pch byta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...