Jocke Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Vore inte det något, personligen tycker jag att det verkar vara schysstare inställningsmöjligheter med vBulletin, eller, vad anser folk? Tror att det vore ett lyft rent designmäsigt, eller? http://www.vbulletin.com/ Upptäckte just att det kostar.. om man startar en insamling kanske.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Rent vad det gäller inställningsmöjligheter kanske Vbulletin är bättre men vet inte om jag gillar designen så värst mycket. Tycker Invision Power Board är snyggare än Php och Vbulletiin. Men föredrar ändå php före Invision Power Board rent smidighetsmässigt. Men det är väl en vanesak kanske. En förändring hade iofs inte varit fel. Men nej jag tycker nog man ska behålla php trots allt. Kanske kan ändra färgtemat dock. Mest för förändringens skull. =) Skulle man ändra till ett annat forumsystem skulle väl alla trådar försvinna också? =S Offtopic: Det verkar ju av recensionstråden att döma vara en del som är villiga att skriva recensioner av animé så en recension del på sidan hade kanske varit bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Recnsions delen är på g jag ska bara fixa effektiva php script (jag är extrem när det kommer till att allting ska vara EFFEKTIVT!) . Ifall behovet finns kan man lätt ordna till ett antal färgteman. Gällande de olika sortersna forum så är phpBB lättast att modifiera av alla php boards finns ett antal bra cgi(perl) baserade forum, men vi har redan en existerande infrastruktur som är byggd på php så ingen idé pch byta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg