Kakashi-sensei Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Först av allt vill jag få presentera mig själv, Jonas som förmodligen kommer vistat här aktivt framöver. Nu till saken, jag tittar redan på animé men bara i form av Naruto och One Piece. Tipsa mig nu på unika, roliga, spännande eller actionfyllda animéserier. Tack på förghand /Jonas Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Hellsing? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakashi-sensei Skrivet februari 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Hellsing Säger mig ingenting. Förklara nogrannare, story, typ mm.[/i] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 HUNTER X HUNTER du kommer tacka mig och skicka massor av pengar varje månad efter att du sett denna otroliga serie. Actionfylld äventyrsserie som kommer få dig att gråta av lycka! Sedan har vi ju den coola serien Cowboy Bebop som är en av mina personliga favoriter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Hellsing Säger mig ingenting. Förklara nogrannare, story, typ mm.[/i] Lite vampyrer, lite zombier och lite bloood ;) Inte min smak direkt, men det gick att se. HUNTER X HUNTER Den är bra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Trigun, Demon Eyes Kyo, Ragnarok the amination, Full metall Alchemist, HunterxHunter kommer inte på mer nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Du kan även kolla här! http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2593 Massa tips på en del tuffare/hårdkokta serier! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elocom Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Vill bara instämma beträffande Hunter X Hunter. Har sett den tre gånger. GetBackers är annars en fin anime. Kenshin kan man alltid kolla på fram till ep 60 någonting om man vill ha action samt OAV. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Demon Eyes Kyo kommer inte på mer nu Samurai Deeper Kyo heter den ;) vill inte slå folk på fingrarna men man skulle inte hitta mycke om man sökte på demon eyes Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daning-sama Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Elfen Lied, utan tvekan en av dom bättre rent storymässigt. Bleach är kul som fan. Gunbuster är en skön mecha-OVA. www.animenfo.com för att kolla story m.m. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 kolla recensions tråden annars... finns en del där Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Kolla in alla trådar som jag har skrivit om Silver Fang i. :D ;) I recensions tråden blandannat -.-; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Vill bara instämma beträffande Hunter X Hunter.Har sett den tre gånger. Ta efter denna killen, han vet vad som gäller B) !!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakashi-sensei Skrivet februari 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Hunter X Hunter säger ni, hmm... söker på mitt helt annonyma program som råkar börja med D (ej olagligt ;p) Men inga särskilt inbjudande svar får jag. Vill inte behöva krångla så mycket och så. Om ni an någon anledning vet en bra hub ;) med mycket av denna animé så skriv gärna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Samurai Deeper Kyo heter den ;) vill inte slå folk på fingrarna men man skulle inte hitta mycke om man sökte på demon eyes haha va fel de blev :) var väl lite borta me molnen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 haha va fel de blev :) var väl lite borta me molnen Det händer även de bästa ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Flame of Recca (Föregångaren till naruto om man frågar vissa!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Flame of Recca (Föregångaren till naruto om man frågar vissa!) Bah, det finns fler föregångare till Naruto än något det finns väldigt mycket av. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Fullmetal Alchemist, Azumanga Daioh eller varför inte Beck. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tottetutte Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 kolla på scryed den handlar om ja nåra människor som har en specialkraft (Alter) och den är väldigt bra men jag har inte sett så många avsnitt. och så har vi ju Bleach och den handlar om en kille som heter Ichigo och en tjej som är "death gods" och ska döda alla spöken som är "elaka"(hollows) Dem är något jag rekomenderar (och naruto äger men den kollar du ju redan på) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg