Hoppa till innehåll
Anime.se

hellis NYA galleri [15/4]


Hellis
 Share

Rekommenderade inlägg

Umm-- Orka.. JAg gjorde denna bild imorse med mus endast i phioroshop.. arätt nöjd.. tränings syfte men ändå..

 

JAg var tvungen att ha en bakgrund >,< Så det blev som det blev

Något jag gjorde helt på datornKritta gärna

Samma som ovan dast ´"sheadad"

AnarchyAngel

Big pimpin

Vete fasen vilka de e -.-

Jang

jang i färg

Mr trash

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hoho, sådär ja ^^

 

Även om det var lite halvdant gjort så gör det ju väldigt mycket, blev absolut snyggare, och för att man skall lära sig måste man ju träna. En grej jag tänkte på var om det vore bättre att variera tjockleken på linearten. Till exempel på draken, när den är så liten som den är så ser det lätt lite kladdigt ut med den tjockleken. Sen kan man också fundera på om linearten ens behövs överallt, som kring molnen.

Himlen kan man nog också lägga en gradiant på för att skapa lite mer variation. Men ja, bra början ^^ roligt om du fortsätter att arbeta på den!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ser bra ut hellis, men jag gillar inte de tjocka linjer som du använder

men det är bara en smaksak XP

men seriöst sett borde du iaf inte ha så tjocka linjer i outlinen på håret

då ser det klumpigt ut!

så borde du tänka på att bältet skall stå ut lite från kroppen, annars ser den påmålad ut!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Weee ser bättre ut ^^

tunna linjer oxå din anatomi börjar mer och mer närma sig

perfection, dock en lång bit kvar

 

men träna teckna nakna kroppar bakifrån i poser framifrån allt du kan komma på för att veta hur alla detaljer skall se ut

på kroppen! båda könen då naturligtvis!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Yes kaffe!

jag dricker mitt svart!

var med beroende ett tag i sommras då jag jobbade 3skift, i needed the stuff to stay awake!

nu dricker jag det bara när jag är sugen!

 

fin bild also, men hans tass som är närmast åskådaren är minnst! det ser mysko ut, 'Think 3D'

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

 

"Mustela's frost shock crits you for 543 damage" ^^

 

Häftiga bilder, bra att personerna fick lite bakgrund än att bara vara en person på ett papper. På första bilden så är underarmen lite för kort, handen "dyker upp för plötsligt" på den.

 

Det stora ansiktet på Mr Trash har du lagt ner arbete på och det blev väldigt bra. fast handen på den lilla bilden är ganska otydlig, ser ut som en labb mest.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...