Hoppa till innehåll
Anime.se

3x3 Eyes


Gäst Crystal Melody Haven
 Share

Rekommenderade inlägg

Gäst tesked

crystal här igen. ny användare, tröttnat på förra namnet. ville prova något nytt. 3x3 Eyes är den bästa animen jag vet. är nästintill 3x3 Eyes tokig. 3x3 Eyes var den första animefilmen som jag köpte. Mina föräldrar köpte dock anime till mig när jag var mycket yngre (en av dem var svenskdubbade Kaze no Tani no Naushika). Så jag köpte 3x3 Eyes del 1, 2, 3 och 4 som ihoppsatta till 2 stora delar på en VHS. Och det var mycket bra :) sedan några år senare fick jag reda på att det fanns en forsättning, och jag lyckades hitta dessa 3 filmer hos sfbok.

 

Och jag tycker 3x3 Eyes är bäst. Varken Kaze no Tani no Naushika eller Sen to Chihiro no Kamikakushi tycker jag är så bra som 3x3 Eyes.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker 3x3 är skitbra.

Men jag har inte läst mangan, och den har jag hört ska vara mycket längre och mycket våldsammare (bra kriterier enligt mig :))

Synd att jag inte tänker köpa någon manga inom någon snar framtid, annat känns viktigare (som interneträkningen eller skolböckerna :D)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker 3x3 är skitbra.

Men jag har inte läst mangan, och den har jag hört ska vara mycket längre och mycket våldsammare (bra kriterier enligt mig :))

Synd att jag inte tänker köpa någon manga inom någon snar framtid, annat känns viktigare (som interneträkningen eller skolböckerna :D)

 

crystal här igen..bytt användar namn tre gånger :/

 

har inte heller läst mangan, det finns 34 nummer (om jag är korrekt) och den slutades produceras år 2002.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför byta namn ?, du borde kunna fråga Admin om han kan ändra namnet på ditt orginal konto i stället för att göra en massa konton som ingen kommer att använda sen ? Admin borde väl kunna ändra nickname eller ?

 

hehe...en av orsakerna att jag tar bort mig och ångrar mig är för att jag finner forumet ganska inaktivt. och tänker att jag blir medlem senare eller inte alls.. och sedan så ser jag någon posta i en av mina trådar, och då skaffar jag en användare igen för att jag ska kunna posta :)

kanske kan man posta som gäst? inte kollat upp det ..än.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...