David_Master_Manga Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Tjena allihopa! Jag läser Shonnen Jump! Och jag undrar om någon annan här läser Shonnen Jump? Skriv då vilken favorit serie ni gillar i SHhonnen Jump min favorit är Shaman King ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Jag skulle tro att dom flesta här läser Shonen Jump... Min favvoserie e oxå Shaman King, den äger! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Klart man älskar Sand Land. Naruto är inte heller dålig i detta tidiga skede av serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Jag läser också Shonen Jump. Ibland iallafall. Det är ju kul att vi har fått en till manga-tidning men jag är inte så interesserad. När min prenumeration slutar kommer jag inte att förlänga den. Det beror mycket på att jag redan har läst mycket av dessa serier. Om jag måste välja någon så blir det nog Naruto ändå. Den har alltid varit en av mina favoriter även om Sand Land och Shaman King är underhållande ;) Yu-Gi-Oh ! är jag inte något interesserad av och den kommer därför sist. Det var ju kul att läsa lite nyheter och som exempel intervjun med Eiichiro Oda men ingen fortsatt prenumerande för min del. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Jag läser också Shonen Jump. Ibland iallafall. Det är ju kul att vi har fått en till manga-tidning men jag är inte så interesserad. När min prenumeration slutar kommer jag inte att förlänga den. Det beror mycket på att jag redan har läst mycket av dessa serier. Om jag måste välja någon så blir det nog Naruto ändå. Den har alltid varit en av mina favoriter även om Sand Land och Shaman King är underhållande :D Yu-Gi-Oh ! är jag inte något interesserad av och den kommer därför sist. Det var ju kul att läsa lite nyheter och som exempel intervjun med Eiichiro Oda men ingen fortsatt prenumerande för min del. Samma här... Tidningen är helt okej, men jag tänker lägga pengarna på att köpa manga från SFbok eller Adlibris istället :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Nej, det har jag lagt ner. Nu är det manga på japanska som gäller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Nej, det har jag lagt ner. Nu är det manga på japanska som gäller. Om man ändå kunde japanska... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Nej, det har jag lagt ner. Nu är det manga på japanska som gäller. Om man ändå kunde japanska... Ja, det hade var bra det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Shonen jump gör bra att dom ger ut dom serierna som dom gör.. men jag har redan läst dom förutom Sand Land men den sllutar ändå i nästa nummer.. Men den bäste i tidningen var nog Romance Dawn (one piece specialen) sen Sandland, Shaman King, Naruto och sist Yugioh eller hur den stavas jag gillar inte den :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Jag läser inte Shonen Jump alltför ofta, har faktiskt bara tre nummer (nr 1/04,2/05,2/05), men jag tycker att One Piece specialen Romance Dawn var bäst. Sedan kommer nog Naruto. Sämst tycker jag att Yu-Gi-Oh är, och personligen tycker jag att det är onödigt attt den är med däri, med tanke på att den finns som pocket. Skulle inte Shonen Jump ta med Ruroni Kenshin? (Jag stavade det fel,eller hur?o_o') Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Skulle inte Shonen Jump ta med Ruroni Kenshin? Den kommer med när Sand Land är slut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordGalak Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Naruto är bäst alla katogorier, Shaman king är inte heller så dålig och yu-gi-oh var bra som anime men inte som manga. Hoppas tidningen blir större och att dom tar med POT och Bleach. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 med POT, bleach och Kenshin så kan det inte slå fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 26, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2005 Ne, den blandningen låter mycket bättre än den de har nu... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet mars 27, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2005 med POT, bleach och Kenshin så kan det inte slå fel. POT, bleach och Kenshin= svenska shonen jump ägarna eller ja redaktörerna blir miljonärer kanske slänga in evnagelion också..?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 27, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2005 Jag köpte faktiskt mitt första nummer av Shonen jump förra veckan :P. Jag tyckte att den var bra. Men jag kommer inte köpa varje nr som kommer komma ut. Man kanske då och då :P. Jag gillade mest One Piece :P. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 27, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2005 med POT, bleach och Kenshin så kan det inte slå fel. Håller fullständigt med dig. PoT, Bleach och Rurouni kenshin är skitbra serier som alla bör läsa någon gång i sitt liv. Jag skulle också tycka att det skulle vara häftigt med Beck i svenska Shonen Jump men det kommer inte aldrig att inträffa, tyvärr. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordGalak Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 Dom serierna ska dom skaffa men dom får ha kvar Naruto. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg