Hoppa till innehåll
Anime.se

Shonen Jump!


David_Master_Manga
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag läser också Shonen Jump. Ibland iallafall. Det är ju kul att vi har fått en till manga-tidning men jag är inte så interesserad. När min prenumeration slutar kommer jag inte att förlänga den. Det beror mycket på att jag redan har läst mycket av dessa serier. Om jag måste välja någon så blir det nog Naruto ändå. Den har alltid varit en av mina favoriter även om Sand Land och Shaman King är underhållande ;) Yu-Gi-Oh ! är jag inte något interesserad av och den kommer därför sist. Det var ju kul att läsa lite nyheter och som exempel intervjun med Eiichiro Oda men ingen fortsatt prenumerande för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag läser också Shonen Jump. Ibland iallafall. Det är ju kul att vi har fått en till manga-tidning men jag är inte så interesserad. När min prenumeration slutar kommer jag inte att förlänga den. Det beror mycket på att jag redan har läst mycket av dessa serier. Om jag måste välja någon så blir det nog Naruto ändå. Den har alltid varit en av mina favoriter även om Sand Land och Shaman King är underhållande :D Yu-Gi-Oh ! är jag inte något interesserad av och den kommer därför sist. Det var ju kul att läsa lite nyheter och som exempel intervjun med Eiichiro Oda men ingen fortsatt prenumerande för min del.

Samma här... Tidningen är helt okej, men jag tänker lägga pengarna på att köpa manga från SFbok eller Adlibris istället :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Shonen jump gör bra att dom ger ut dom serierna som dom gör.. men jag har redan läst dom förutom Sand Land men den sllutar ändå i nästa nummer.. Men den bäste i tidningen var nog Romance Dawn (one piece specialen) sen Sandland, Shaman King, Naruto och sist Yugioh eller hur den stavas jag gillar inte den :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag läser inte Shonen Jump alltför ofta, har faktiskt bara tre nummer (nr 1/04,2/05,2/05), men jag tycker att One Piece specialen Romance Dawn var bäst. Sedan kommer nog Naruto. Sämst tycker jag att Yu-Gi-Oh är, och personligen tycker jag att det är onödigt attt den är med däri, med tanke på att den finns som pocket.

 

Skulle inte Shonen Jump ta med Ruroni Kenshin? (Jag stavade det fel,eller hur?o_o')

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

med POT, bleach och Kenshin så kan det inte slå fel.

 

Håller fullständigt med dig. PoT, Bleach och Rurouni kenshin är skitbra serier som alla bör läsa någon gång i sitt liv. Jag skulle också tycka att det skulle vara häftigt med Beck i svenska Shonen Jump men det kommer inte aldrig att inträffa, tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...