docster Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Någon mer som ser fram emot detta spel? Spelet är snyggare än Half-Life 2 och lockar med grymma funktioner/finesser. Svenska PCgamer har gjort några repotage om spelet (i senaste numret också om jag inte missminner mig). - Mer information - Mer bilder Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loki Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Hemsidan Movies Tror det var näst senaset numret... kan säga att det här spelet är enligt mig mer lovande än half life2. Och att AI på både monster och människor verkar vara den bästa genom tiderna. Men det häftigaste är att man verkligen måste överleva, inte bara skjuta, utan även jaga, äta, dricka och skydda sig mot strålningen. Och är det inte så att man mer bestämmer själv hur spelet ska sluta? Det enda tråkiga var att de väntade med att släppa spelet för att det inte skulle släppas samtidigt som half life2. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Personligen så tycker jag att det verkar vara lite väl överambitiöst... Men visst skall det bli intressant att se hur slutprodukten blir. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Är ett av spelen jag tänkt skaffa till min nya dator när den kommer. (Men först är det Half-Life 2 som gäller!!) Kan bli väldigt bra. Hoppas bara inte att spelet blir superbuggigt, ser lite ut som ett sånt spel. Typ. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Japp, detta har jag väntat på länge. Att det är snyggare än HL2 bryr jag mig inte om, det är den dynamiska världen som lockar. 6-8 olika slut kan det bli har jag läst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Tråkigt att man inte har en så vass dator i såna här lägen, jaja, får hoppas på en seriös portning till krysslådan.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Det verkar spännande. Frågan är ju hur bra grafik datorn klarar av =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet april 15, 2005 Anmäl Share Skrivet april 15, 2005 det värkar ganska häftigt... men är det ett onlinespel?? det ser ut så... Spoiler varning om man inte har klarat hl2 *edit* kan HL2 ha olika slut!!?? jag har bara fått ett slut och det är är allt sprängs och man... "dör"?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 15, 2005 Det är ett singelplayer spel, men man kan säkert spela multiplayer också Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet april 17, 2005 Anmäl Share Skrivet april 17, 2005 Jag ser fram imot det!!! Det ser så jäkla snyggt ut! Även om jag tycker att det kanske är lite småfult att utnyttja Chernobyl, det var ju trots allt en synnerligen otrevlig olycka. Spelet kanske bidra till att man tycker att "jävlar va häftigt". Det var ju trots allt inte så häftigt i verkligheten... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet april 17, 2005 Anmäl Share Skrivet april 17, 2005 Klart att det är häftigt. Ingen hade inte ens lagt märke till Tjernobyl om inte olyckan hänt. Nu fick dem publicitet. Och mutant-tjosantjosan är ju bara urhäftigt. Slå mig inte~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loki Skrivet april 17, 2005 Anmäl Share Skrivet april 17, 2005 Det ska finnas multiplayer på det. Co-op, deathmatch osv. Läste det för länge sen, de kanske ändrat sig och tagit bort det, hittar det nämligen inte på hemsidan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattfisk Skrivet april 19, 2005 Anmäl Share Skrivet april 19, 2005 Även om jag tycker att det kanske är lite småfult att utnyttja Chernobyl, det var ju trots allt en synnerligen otrevlig olycka. Utvecklarna kommer från Ukraina så om någon har rätt att utnyttja olyckan så är det dom. Och om man ska använda samma resonemang om allt så borde det inte göras spel/filmer/böcker om andra världskriget och andra krig eller olyckor. Lite mer on topic då. Jag tycker att det verkar kunna bli väldigt bra. Får lite Flashpoint-vibbar av det vilket känns hoppfullt. Om dom lyckas med allt så blir det nog ett riktigt bra och annorlunda spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg