Hoppa till innehåll
Anime.se

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

Hemsidan

Movies

 

Tror det var näst senaset numret...

kan säga att det här spelet är enligt mig mer lovande än half life2. Och att AI på både monster och människor verkar vara den bästa genom tiderna.

Men det häftigaste är att man verkligen måste överleva, inte bara skjuta, utan även jaga, äta, dricka och skydda sig mot strålningen. Och är det inte så att man mer bestämmer själv hur spelet ska sluta?

Det enda tråkiga var att de väntade med att släppa spelet för att det inte skulle släppas samtidigt som half life2. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

det värkar ganska häftigt... men är det ett onlinespel?? det ser ut så...

 

Spoiler varning om man inte har klarat hl2

 

 

 

 

 

 

*edit* kan HL2 ha olika slut!!?? jag har bara fått ett slut och det är är allt sprängs och man... "dör"?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ser fram imot det!!!

 

Det ser så jäkla snyggt ut!

Även om jag tycker att det kanske är lite småfult att utnyttja Chernobyl, det var ju trots allt en synnerligen otrevlig olycka. Spelet kanske bidra till att man tycker att "jävlar va häftigt". Det var ju trots allt inte så häftigt i verkligheten... :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Även om jag tycker att det kanske är lite småfult att utnyttja Chernobyl, det var ju trots allt en synnerligen otrevlig olycka.

 

Utvecklarna kommer från Ukraina så om någon har rätt att utnyttja olyckan så är det dom. Och om man ska använda samma resonemang om allt så borde det inte göras spel/filmer/böcker om andra världskriget och andra krig eller olyckor.

 

Lite mer on topic då.

Jag tycker att det verkar kunna bli väldigt bra. Får lite Flashpoint-vibbar av det vilket känns hoppfullt. Om dom lyckas med allt så blir det nog ett riktigt bra och annorlunda spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...