Hoppa till innehåll
Anime.se

Spelfilmsforum


HarCees
 Share

Rekommenderade inlägg

Ni kan inte öppna et förum för spelfilm i allmänhet?

Finns ett för japansk-spelfilm , men folk med kvalitéts krav får alergier av att se på den patetiska skiten. Visst, en eller två filmer har varit ok, men det är inte tillräckligt för att fylla ett forum.

 

Under kategorin "Recensioner". Skulle där även gå att trycka in recensioner på spelfilm? (Not: asiatisk, så det finns någon begränsning)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

att det inte är tecknad fattar jag också, men om det är en helt vanlig film med skådespelare så vore den inte heta "spelfilm" utan bara "film"

 

Det är som B8q säger, men det används inte så ofta. Den engelska synonymen är "Motion Picture" som du säkert hör ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Saken är, denna sida och forum är inte till för att diskutera allt. Det är just fokuserat på anime, och japanska atteraljer. Med andra ord hänvisar jag dig till ett annat forum om du vill tala vanliga spelfilmer som inte kommer från asien.

 

 

Nu tänkte jag på spelfilm från asien, fast inte just från Japan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med om att film-kategorin bör utvidgas till asiatisk film istället för enbart japansk, är nog ingen tokig gissning att många anime-nördar även dykt bland t.ex. martial arts filmer från Hong Kong och diverse koreanska alster.

Västerländsk spelfilm hör dock hemma i "Allmänt" eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...