Kuroneko Skrivet april 11, 2005 Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 Hej allihop!! Jag behöver ett litet smakråd kan man väl säga. Jag funderar på att köpa GTO-animen nu i slutet av månaden. Jag undrar vad ni tycker om den och om den är värd att köpa. Jag har nämligen bara läst lite av mangan och jag är typen som gillar att se figurerna röra på sig. Hoppas ni inte blev förvirrade nu!! Tack på förhand/X-Milla B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet april 11, 2005 Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 Ja då, GTO är en riktigt trevlig serie, även om jag faktiskt gillade live-action-versionen lite bättre. Förbered dig dock på en dyr historia, GTO spänner över 10 volymer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet april 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 Jag vet, har kollat upp och den är på 10 vol. Så jag kan inte köpa alla på en gång. Men jag undrar om den är värd priset och enligt dig så är den det. (Verkar det som) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet april 11, 2005 Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 Det beror ju lite på hur mycket pengar du faktiskt har att röra dig med, men känner du att du har råd så rekommenderar jag dig att införskaffa den. Det är en väldigt bra serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet april 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 Okej, jag har inte råd med alla på en gång, men jag får väl gå och köpa några av dem första volymerna i slutet av månaden då!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 11, 2005 Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 ja, den serien är extremt bra faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet april 11, 2005 Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 En av två serier som jag läste i en manga-tidning som fick mig intresserad av manga/anime. Var typ den första serien jag såg också, mycket sevärd! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet april 11, 2005 Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 Svårt att avgöra om andra kommer att gilla den eller inte. Personligen så älskar jag GTO. En av mina favoritserier så jag skulle definitivt köpa den. Vad det gäller live action-serien så är den också sevärd men inte lika bra som animen enligt min uppfattning (finns många som tycker tvärt om också). Får du tillfälle så kan du hur som helst kolla in den också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 11, 2005 Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 Jag har iofs bara läst GTO från manga mania (alltså inte hela), men jag kan ju säga att jag har denna högt upp på min ANIME JAG VILL HA.txt lista :D KÖP! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet april 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 Jag ska väl gå och köpa den så fort jag får mina pengar!! Hoppas den är så bra som ni säger!!! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 Du måste tala om vad du tyckte sedan. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet april 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Du måste tala om vad du tyckte sedan. ;) Det ska jag göra men som sagt, det blir inte förren i slutet av månaden! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg