Hoppa till innehåll
Anime.se

.:: Spirited Away ::.


mittnamnfannsej
 Share

Rekommenderade inlägg

Är det någon som har sett den filmen? Jag har hört att den är så bra att den vann en Oscar. Vissa säger att den är en anime, vissa säger att det inte är det. Kan någon berätta lite om den, och kanske säga en bra sida där man kan ladda ner den (OBS: bra kvalitet)? Den har tydligen inte kommit ut på DVD än...

 

Tack på förhand! /K

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe..du har nog hört fel...den finns på dvd..jag köpte min på åhlens i skövde..=) det är en anime och den handlar om en liten flicka som flyttar med sin mor och far, men påväg till deras nya hus så kommer dom på vilovägar och stöter på lite magi och annat..helt okej.

 

http://www.animenfo.com/animetitle,534, ... _away.html

lite mer info

 

du kan även hitta den på webhallen.se

 

ps. inget prat om ladda ner och dyligt...står i reglerna...antar att du inte har läst det. http://www.anime.se/forum/viewforum.php?f=18 ds

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just ja, bara network united är 2 milj svenskar och alla dem är med på det, känns som om det är en siffra. :P

Låter lite orealistiskt tycker jag. Jag antar att varken barn under 5 eller penionärer över 65 bryr sig det minsta om att bojkotta. Kvar finns då ca 6 miljoner svenskar, varav du hävdar att 2 miljoner bojkottar. Man tycker att biograferna borde märka en 33%-ig nedgång... ;)

 

Nejdu, jag tror fortfarande att nästan alla som bojkottar film- och skivindustrin inte hade köpt så mycket av den ändå.

 

För övrigt har väl frågan besvarats redan (filmen finns på DVD och är bra), så det kanske är dags att stänga tråden?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...