Hoppa till innehåll
Anime.se

Ginga: Nagareboshi Gin


Roz7
 Share

Rekommenderade inlägg

Får jag fråga varför? Konstigt att man ägnar sin tid till denna otroligt värdefulla DVD och sedan "skiter" man nästan i hur det blev? "Äh, shit can happen" hör man ofta och det vill jag inte behöva få gå igenom ännu en gång!

 

Om man får ett sånt värdefullt jobb som du fick så ska man agera som ett proff också... genom att studera det slutgiltiga innehållet.

 

Om det handlade om att det gick att göra ändringar i det, ja. När jag äntligen fick se hur det blev hade boxen varit ute i handeln i flera veckor. Jag tittade igenom några avsnitt och konstaterade att de inte använt min tidskod, och att vissa passager då förtkortats en aning, men Gud vet att jag har bättre saker för mig på min fritid än att kolla igenom en TV-serie på 21 avsnitt som jag, i och med översättningen, redan kan utan och innan. Jag har tillräckligt mycket att göra som det är.

 

Nå, vi är nog alla glada över att du gick med på att översätta episoderna över huvudtaget. Bara det är ett under. Jag bryr mig inte så mycket om felen som finns i textningen, bara jag förstår vad som sägs. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 7 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...