Turbogunnar Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 har ett jättebra skämt... vad är det för likhet mellan duke nukem forever och anime.se? båda är fett försenade... alltså jag kommer ihåg när jag skickade intressemailet typ över ett år sen... det stog att sidan ska komma upp sommarn 2003... heh men nice sida annars! hmm såg att hentai.se inte var uppe.. det var ju den som jag såg fram emot... skojja! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wahlgren Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Äsch, nu är den uppe. Nu får vi se hur det går med nyheter och liknande :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 har ett jättebra skämt... vad är det för likhet mellan duke nukem forever och anime.se? båda är fett försenade... alltså jag kommer ihåg när jag skickade intressemailet typ över ett år sen... det stog att sidan ska komma upp sommarn 2003... heh men nice sida annars! hmm såg att hentai.se inte var uppe.. det var ju den som jag såg fram emot... skojja! Hehe, Duke Nukem och anime.se.. Aaah, blev jätteledsen över att Hentai.se inte var uppe :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Tycker du anime.se är försenat? Förstår inte vad du pratar om. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Grymt trevligt med en ordentlig animesida på svenska. :) Med forum till och med, hade jag faktiskt inte väntat mig. Mycket, mycket trevlig överaskning! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg