Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto DragonBall Z eller Rurouni Kenshin på tv?


Kenji Hashimoto
 Share

Rekommenderade inlägg

Är det ingen annan än jag som tycker att naruto,dragonball Z eller rurouni kenshin ska börja på typ tv4.

 

jag menar det har ju redan kommit pokemon men okej den är inte så våldsam som kenshin eller naruto.

 

men andå den kan ju börja gå precis som south park typ vid 23:00.....

Typ dragon Ball och rurouni kenshin har gått på cartoon network och då borde dom börja sända den på tv4

 

Eller har jag fel????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fel har du väl inte, alla får väl ha sin åskit.

Men jag tycker defenitivt att de borde sända anime och kanske just dessa tre förrutom dragon ball. Men de vill ju inte det där ligger problemet jag tror att det redan finns en liknande tråd någonstans.

Om man lyckas övertala dem att visa mer anime skulle de självklart ta och göra det. Att sända det senare på kvällen är ju en idé men det skulle de inte gå med på då finns andra filmer och serier som inte passar barn riktigt. Det är svårt att klämma in de på bra ställen enligt TV själva. Men det skulle i teorin inte vara några problem alls. Om de tex hoppade över alla jobbiga och irreterande repriser på serier som ingen ändå kollar på skulle man ha plats för anime eller annat.

Men de vill som sagt inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...