Hoppa till innehåll
Anime.se

Phantasy Star Online (SEGA DREAMCAST)


Mellow
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej!

Mitt namn är Emil, jag är 19 år och bor i Uddevalla. Mitt absoluta favoritspel är Phantasy Star Online (v1/v2) till Sega Dreamcast. Nu undrar jag, hej på er igen förresten, någon mer än jag som spelade detta fantastiska spel online? (vet att en liknande tråd finns, Phantasy Star BB till PC - som jag nyss fick höra att de börjat ta betalt för.)

 

RED RING RICO ALL THE WAY!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har det till Dreamcast men jag lyckades aldrig att spela det online >_< Tycker mycket om det dock =>

 

Det var tråkigt att höra. Du hade tyckt om det ännu mer online. Spelet är gjort för online, det är nästan inte meningen man ska spela det offline :P det är så tunt och enformigt offline.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Tja, var ett halvår sen eller något sen jag spelade online på dreamcasten. Blue burst fastnade jag dock inte riktigt på. Fick en så kallad trialvecka på den Japanska versionen ett år eller så tillbaka men suck... samma sak igen kändes det som.

 

*Ior som tycker om dc pso med t-bord, vgaskärm och bredbandsadapter.*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, tror att de officiella EU servrarna fortfarande tickar på, i alla fall en av dem. Kan kolla i helgen. Har också hört rykten om att det finns privata servrar man kan koppla upp sig mot.

 

*Ior som lite smått börjar bli intresserad av PSO igen.*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...