Hoppa till innehåll
Anime.se

beck


.jpboy
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 weeks later...
Hmm, så den är bra? Är lite orolig för den, för faktumet är ju så att när japaner ska vara rockstars i animeer/manga brukar det sluta med ett ganska fjantigt resultat :P

 

Du behöver inte oroa dig. Beck är en av bästa jag sett i år, och läst. Både mangan och Animen håller hög klass. så oroa dig inte, Harold Sakuishi har allt under kontroll, :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, så den är bra? Är lite orolig för den, för faktumet är ju så att när japaner ska vara rockstars i animeer/manga brukar det sluta med ett ganska fjantigt resultat :P

 

Vissa låtar är ganska dåliga speciellt den där Typhoon, 24, 24/7 låten de spelar hela tiden (ni som har sett animén vet vad jag talar om) men de flesta är helt ok, inte så mesigt som det låter. Det är en av de bästa seriena jag har sett och läst i år, jordnära, roligt, småcharmig.

 

Både mangan och Animen håller hög klass.

 

Word.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...
oh fan, man kanske ska börja läsa den då :P

 

Ska man läsa mangan innan man ser de 26 avsnitt som finns ? eller va är bäst tro ?

 

Anime serien utspelar sig under de 10 första volymerna (eller något sådant) av mangan. Mangan är förövrigt inte avslutad. Jag skulle tipsa att se animén först då man hör musik osv. Efter det så får man mer inlevelse i mangan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...