Hoppa till innehåll
Anime.se

Mangismo Hjemmeside


Fifikus
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej folkens...

 

Mangismo's nye hjemme side er nu oppe (dog kun i en dansk version lige til at starte med) og den kan besøges her.

 

Den Svenske version af siden er på vej og skulle være klar inden for et par uger, men hvis i ikke kan vente, så smut ind i kig på den.

Der er desuden nu offentliggjort 2 manga'er yderlige fra vores side af, nemlig serien Gravitation og serien Demon Diary.

 

MVH. Fifikus - Mangismo

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Går lite sakta för mig att läsa då det är på danska, men fungerar.

 

Mangismo är alltså ett danskt företag som ger ut manga översatt till danska?

Tycker att det har gjorts rätt bra val av manga(och manwha), särskilt om man jämför med de serier som har släppts översatt till svenska här uppe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I'll just type in English, then it will be easier to understand ;)

 

First off sorry to the mod for posting, but i wouln't think of this as actually doing any "reklamer", but more of some info, to ya ;)

 

Secondly, Mangismo is a danish company yes, but we will be making manga's to all of hte scandinavien countries. That means manga for all in Sweden aswell ;)

 

Thought most people would be somewhat happy to see some great new series come to Sweden ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Secondly, Mangismo is a danish company yes, but we will be making manga's to all of hte scandinavien countries. That means manga for all in Sweden aswell ;)

På svenska då alltså? För om det är så blir jag redigt glad. Nog för att jag inte vet om någon av dessa serier är något för mig, men ändå. Ju fler serier desto bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...