Hoppa till innehåll
Anime.se

Bert och Kalla kriget


Doddis
 Share

Rekommenderade inlägg

Var iväg till Tradition i farsta härom dagen för att köpåa lite färg till mina modeller jag har. Min mamma skulle in på en bokhandel och jag föjlde med. Där inne ser jag det otroliga , det har kommit en ny Bert >Fjert bok med Illustrationer i manga stuk Ô_ö

vilket är helt sjukt enligt mig , dock är designen på karaktärerna ganska okej förutom på åke med "spike-hair". han som alltid tecknat med bakåt slickat hår har nu skaffat ny frilla.

 

Vad tycker ni om det här?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är oförmögen att uttala mig om detta. Mållös skulle man också kunna kalla det, men när jag ändå håller på så kan jag ju skriva nåt.. Jag antar att anledningen att det är i mangastil är att dem vill locka tillbaka läsare som har slutat köpa Bert böcker och som börjat lägga sina pengar på något mycket bättre: manga! Det är alltså ett desperat försök i mina ögon, ett rätt meningslöst sådant... Nya läsare? Visst, men så många f.d skulle jag inte vara så säker på. Och vad handlar denna nya bok om då? Hur många Bert böcker finns det egentligen? Hur lång tid var det mellan denna och den innan? Tycker det är lite onödigt att försöka återuppliva Bert, meen vad vet jag. Kanske blir bra i alla fall? Inte för att jag kommer att läsa den dock.

 

Det var allt från mig för denna gång, ni kanske tycker olikt mig? Alla har rätt till egna åsikter vet jag åtminstånde :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur lång tid var det mellan denna och den innan?

 

"Berts bokslut" kom ut omkring 6 år sedan och var då tänkt att vara den absolut sista Bert-boken, men se vad som hände med det. ;)

 

Ojsan hoppsan ^^ för 6 år sen? Alltså ett dumt försök att återuppliva Bert...den största frågan från mig nu är: varför? varför???????

 

edit: lite mer dramatiskt ville jag ha det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:rolleyes: Ni har så rätt i att dem vill tjäna mer pengar på något som blivit väldigt populärt i Sverige, manga... XD Det är ju inte riktig manga, tecknat i manga-stuk... :rolleyes: Aja, det var iaf rättså snyggt ritat enligt mig..

Nu började jag tänka på Bert Karlsson....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att dom gamla bert-bilderna var riktigt härliga ^^. Lite synd att dom "återupplivar" Bert också´när dom satt punkt för serien, eller hur man ska säga. Inte för att jag läst Bert de senaste 8 åren men ändå.

 

Känns lite som när dom sparkade originalpersonen som spelade björne. Ens barndomsminnen går i spillror. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis, nyinspelade avsnitt av Brum ville man ju inte heller ha!

 

Vad i!!! Vart är världen påväg egentligen?

 

Mer off-topic:

 

Det är sant TT_TT allas våran favoritbil Brum

 

brum.jpg

 

Så, nu on-topic! Lovar, skall inte störa Bert tråden med off-topic saker mer!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...