Hoppa till innehåll
Anime.se

Ska One piece börja på tv?


Lolonoa_Zoro_93
 Share

Rekommenderade inlägg

Bara för att vara ännu mer idiotiska så tog 4kids BORT hela lillgårddelen i deras edit, den existerar inte, otroligt idiotisk, jag undrar då hur mycket de kommer att ta bort av Alabasta och Skypiea-delarna? då de huvudsakligen handlar om krig.

 

Andas hahhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaa.... Jag blir rädd när du säger det!

 

Lollig bild du hade där Doc, MWMFPFDTICLA(me want more funny pics from doc that i can laugh at)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En annan smårolig grej är att de ändrat Okama Kenpo ( Transateknik i svenska översättning har jag för mig) till Crazy Karate, De tar alltså bort det som gör karaktärerna så härliga och vrider ur all deras charmiga personlighet, väldigt frustrerande, vet förresten inte om Herr.2 tituleras som en transvestit i den amerikanska dubben, men jag skulle inte tro det heller, då de som sagt "censurerar" hans fightingstilsnamn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om dem ändrar sådana grejer tar dem som sagt bort personernas speciella stil.

 

Som herr två häggosyren har sina attacker, det är ju inte karate utan dans eller nåt, iallafall tappar både han och dem andra sina speciella drag om dem tar bort det.

 

Och angående bilden lite längre upp, vad tusan ska det där föreställa?? :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

alltså jag har tröttnat på tv!nästan ingen kanal sänder nån bra anime, så det är bara att kolla på tråk-tv nästan hela tiden!Om de skulle börja sända One piece, Naruto eller nåt annat skoj så kanske den kanalen som sänder animen får högre tittar-siffror!Dessutom vill jag läsa One piece nummer 30!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alltså jag har tröttnat på tv!nästan ingen kanal sänder nån bra anime, så det är bara att kolla på tråk-tv nästan hela tiden!Om de skulle börja sända One piece, Naruto eller nåt annat skoj så kanske den kanalen som sänder animen får högre tittar-siffror!

SVT skulle ju dubba någon anime var det tal om tidigare, dock har det fortfarande inte meddelats om vilken serie det är (vad jag hört). Bara att fortsätta vänta antar jag...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...