Hoppa till innehåll
Anime.se

Ska One piece börja på tv?


Lolonoa_Zoro_93
 Share

Rekommenderade inlägg

Den visas redan på TV i USA... i 4kids versionen då.

Om animén kommer släppas på svensk Television, så kommer det med stor sannorlikhet att vara 4kids entertainments version, och på kanalen FoxKids eller vad den heter nuförtiden...

 

Har dock inte hört nåt om det, du kan ju kontakta PangStudios som dubbar de flesta serier som Pokémon, Sonic X och så vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
NOOOJ!!

Inte One Peice anime på svenska. Anime funkar inte på svenska, sedan ska de alltid göra det till värsta barnserien så man får skämmas för att man gillar den utmärka mangan.

 

När dem skriver svenska så menar dem väl ändå svensk textning och inte svenskt tal?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle gärna se en cool dubb (textning får man ju plats med ändå på skivan) men vad jag däremot inte vill se är den amerikaniserade "Zoro har en klubba i munnen istället för en cigarett"-versionen.

 

Höhö, det är bra mycket värre än så.

T.ex. Allt blod är bortediterat, alla pistoler har ersatts med korkpistoler ev. inget alls. De har satt in småklipp på karaktärer som egentligen skall ha dött, för att försöka visa att dem 'egentligen' inte har det. Ehh... xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Höhö, det är bra mycket värre än så.

T.ex. Allt blod är bortediterat, alla pistoler har ersatts med korkpistoler ev. inget alls. De har satt in småklipp på karaktärer som egentligen skall ha dött, för att försöka visa att dem 'egentligen' inte har det. Ehh... xD

 

Det måste ha blivit dyrt att gå in och ändra så mycket. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Jag tycker det är ganska konstigt att ingen kanal verkligen satsat på någon riktigt anime än, det är ju ändå en ganska stor företelse nuförtiden och manga finns oftast i varje affär.

 

Skulle vilja se en satsning av SVT där de gör släpper typ "Animetimmen" eller något sånt, så visar de två serier. Kanske klockan 22 eller nått varje tisdag. haha va specifikt det blev, men men.

 

Fast, om anime skulle komma till TV, skulle det bryta fördomar eller spä på?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fördomar finns det redan om det, faktum är att allt som exsiterar har fördomar!! Men jag håller nog med om att försomarna till anime skulle bli starkare(beror på vilka animen du menar).

 

 

Dessutom har svt redan gjort en liten satsning på anime.

På barnkanalen visar dem cardcaptor sakura.

 

Inte nåt för mig! Men det skulle faktiskt vara kul med lite mer anime i tv-rutan! ;)

 

ex. One piece! XD

 

Men knappast troligt att dem satsar på det, eftersom alla j*vla dokusåpor går och är sååå populära! :rolleyes:

Fattar inte att folk tittar på det! >:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...