Hoppa till innehåll
Anime.se

Waitress


Izzy
 Share

Rekommenderade inlägg

Hmm...händer är blä!

 

Så sant som det är sagt.

 

Men nu till bilden.

 

Börjar med designen först, för den gillar jag skarpt.

Jag gillar hur du har mixat många olika plagg och fått ihop demsåhär bra, det är verkligen din stil.

Tröjan är den jag föredrar mest då den är väldigt detaljerad meddiverse snören och knappar.

 

Proportionerna då, Hellis sade att det vänstra benet såg konstigt ut, och jag tror jag förstår vad han menar.

Du har lyckats rita smalbenet som om det vore sett snett från sidan.

Men jag vet hur svårt det är att få till ett snyggt ben.

Därför undviker jag helst att rita dem själv ;)

Och sedan kan jag inte undvika att tro att ansiktet är plaserat enbit för långt ned på huvudet, men det kan vara en synvilla för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg just att axlarna sitter aldeles för högt och att halsen är för kort och huvudet aningen för litet, vilket gör att hela bilden blir fel men aja... Benet kan jag säremot inte förstå vad som är fel med... Får kolla vidare. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker ni alla tittar lite för mycket på bilden. Det händer lätt att man stirrar sig blind på alla småfel som finns istället för att se helheten. Anime har mycket med första-intrycket att göra, att få åskådaren så fängslad som möjligt.

OnT:

När jag såg den här var min första reaktion helt enkelt: "WOW!" För den är verkligen snyggt gjord, tjejen är verkligen jättesöt och har en mycket tilltalande design. Det jag gillar mest är håret som du verkligen lyckades med, och hennes mycket eleganta hållning. Bra jobbat, helt enkelt! ;)

 

Men visst, jag håller med, händerna är lite off, och benet är lite felvridet. Men det är ju sånt man märker efter att man riktigt studerat bilden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Verkligen fin bild det där! Bra jobbat Izzy ;)

 

Händerna tycker jag inte du ska bläa åt, det var helt okej. Helheten, som det pratades om, tycker jag var mycket bra. Mycket fina detaljer och proportionerna stämmer förutom några smågrejer som redan nämnts.

 

 

Dessutom (jag kunde inte låta bli :D...)

 

11188696791902nd.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...