Hoppa till innehåll
Anime.se

Your stereo will be ours


forehead
 Share

Rekommenderade inlägg

tokyonoradio.jpgTokyoNoRadio.com är en alldeles nyöppnad butik för de som vill ha tag på lite mindre känd musik ifrån Japan. Butiken öppnades officiellt den 19:e augusti med 38 olika titlar i utbudet, men ägarna hoppas kunna utöka det drastiskt inom kort.

Tokyo No Radio är ett projekt undertecknat Otaku Unite, och drivs med intresse snarare än pengar i åtanke, vilket syns på de låga priserna.

För tillfället består deras utbud mest av Punk, men de erbjuder även musik i andra genres såsom Pop, Garage och Hårdrock. Betalning sker helst genom PayPal, men det går även att betala utan ett sådant konto. Beställningar utanför USA tas emot, men de måste i så fall informeras i förväg genom mail.

 

"... as we strive to become the

internet's #1 source for Japanese specialty music. Your stereo will be

ours."

 

 

- Tokyo No Radio

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

TMGE är ju inte precis okända.

 

De säljer overseasversioner vilket också trycker ner priserna. Jag skulle aldrig i livet köpa en overseasversion över hundralappen när man kan få Japanska orginalutgåvor för bara lite mer pengar.

 

Ne, dessa skivor är inte svåra att hitta i andra välsorterade internetbutiker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trodde också att Thee Michelle... och Guitar Wolf var hyfsat stora.

 

Overseas behöver ju inte vara piratade, så bara man vet vad man köper tycker jag det är helt ok

 

Nej nej, piratade behöver de inte vara, men det känns ändå inte "äkta", och just piratchansen finns ju alltid där....så overseasversioner när man bor i ett land som har varken eller så tycker jag vi ska köra med japanskt orginal ;D

(känns nästan som om man kan ladda hem annars)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...