tetsuo-shima Skrivet maj 2, 2004 AnmÀl Share Skrivet maj 2, 2004 Jo alltsÄ jag har ju börjat pÄ Berserk animen nu och den Àr skit bra men det Àr en grej som jag undrar över och jag hoppas jag fÄr ett svar ;) .  P.S detta som kommer nu Àr en sak som (antagligen frÄn börjen kommer att ligga i anime forumet) bÄde har med animen och inte har med animen att göra.  Jo för det första sÄ undrar jag vad ni tycker om Berserk.  Och för det andra om ni vet nÄgot om ett berserk spel till ps2(jo alltsÄ jag vet att "sword of the berserk" kom till dreamcast Är2000, men detta handlar om ett nytt berserk spel som kom ut ungefÀr nu förra julen), jag har sett pÄ webben att det stÄr om berserk till ps2 (men "snyft" det stÄr pÄ polska). och ge mig svar om ni vet nÄgot om detta "berserk spel" till ps2 ;) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 2, 2004 AnmÀl Share Skrivet maj 2, 2004 Jag blir ju rÀdd nÀr det ska bli sÄ kommersiellt. Vill ha den som anime/manga only... :) Visserligen sÄ vore det rÀtt tungt, men endÄ.  Sorry, jag vet faktiskt inget om detta lir, men jag kan sÀga att Berserk Àr en anime jag uppskattar vÀldigt mkt, Àven fast slutet Àr som det Àr. SvÄrt att sÀga, men jag skulle nÀstan kunna sÀga att Berserk Àr det bÀsta som har gjorts... top3 Àr den i vilket fall som helst. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet maj 2, 2004 AnmÀl Share Skrivet maj 2, 2004 försök att hÄlla dig till svenska nÀr du skapar trÄdar hÀdanefter. :) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 2, 2004 AnmÀl Share Skrivet maj 2, 2004 försök att hÄlla dig till svenska nÀr du skapar trÄdar hÀdanefter. :)  Haha, tÀnkte ocksÄ pÄ det ;) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet maj 2, 2004 Författare AnmÀl Share Skrivet maj 2, 2004 Sorry men borde inte folk hÀr inne kunna engelska elle (?) .  hur kan dÄ alla andra hÀr inne se pÄ anime som inte finns pÄ svenska eller har svensk text, eller lÀsa t.ex love hina som inte finns pÄ svenska en (alltsÄ dÄ menar jag att dom sÀger att dom lÀst hela serien).    P.S vi Àr vÀl inga barn ungar pÄ 6/7 Är hÀr inne eller ;) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 2, 2004 AnmÀl Share Skrivet maj 2, 2004 Nej men det Àr faktiskt ett svenskt forum... Onödigt att anstrÀnga hjÀrnmusklerna i onödan ;) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet maj 2, 2004 Författare AnmÀl Share Skrivet maj 2, 2004 Jag blir ju rÀdd nÀr det ska bli sÄ kommersiellt. Vill ha den som anime/manga only... :) Visserligen sÄ vore det rÀtt tungt, men endÄ. Sorry, jag vet faktiskt inget om detta lir, men jag kan sÀga att Berserk Àr en anime jag uppskattar vÀldigt mkt, Àven fast slutet Àr som det Àr. SvÄrt att sÀga, men jag skulle nÀstan kunna sÀga att Berserk Àr det bÀsta som har gjorts... top3 Àr den i vilket fall som helst.    Har du spelat sword of berserk till dreamcast , spelet bevisar att spel kan göra sig bra av en sÄ bra serie (dock sÄ tycker jag att spelet inte Àr viktigt men det utspelar sig efter anime serien, sÄ det Àr en chans för dom som inte lÀst mangan och vill ha en fortsÀttning).  Men skjÀlv sÄ tycker jag att anime serien borde fortsÀtta "snyft" att dom slutade serien sÄ tidigt ;) . Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet maj 2, 2004 Författare AnmÀl Share Skrivet maj 2, 2004 Nej men det Àr faktiskt ett svenskt forum... Onödigt att anstrÀnga hjÀrnmusklerna i onödan ;)   Ja men lite engelska ska det ju va ibland (elle) ;) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 2, 2004 AnmÀl Share Skrivet maj 2, 2004 HÀr Àr spelet du söker: http://www.gamespot.com/ps2/action/berserk/index.html ,TyvÀrr utan screenshot...  Preview kan du lÀsa hÀr: http://www.gamespot.com/ps2/action/bers ... 76052.html ,Som ironiskt nog Àr pÄ engelska :) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet maj 2, 2004 Författare AnmÀl Share Skrivet maj 2, 2004 HÀr Àr spelet du söker: http://www.gamespot.com/ps2/action/berserk/index.html ,TyvÀrr utan screenshot... Preview kan du lÀsa hÀr: http://www.gamespot.com/ps2/action/bers ... 76052.html ,Som ironiskt nog Àr pÄ engelska ;)    Ja sorry men den har jag redan lÀst ;)  Men tack för att du försökte :) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet maj 2, 2004 AnmÀl Share Skrivet maj 2, 2004 Sorry men borde inte folk hÀr inne kunna engelska elle ;) .  det Àr vÀl det vi hoppas pÄ, men jag tror du missförstÄr Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet maj 2, 2004 AnmÀl Share Skrivet maj 2, 2004 HÄll her till Àmnet allihopa, en tillrÀttavisning rÀcker, börjar trÄden vandra sÄ blir jag tvingad att stÀnga den.  Tack. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 2, 2004 AnmÀl Share Skrivet maj 2, 2004 Jag blir ju rÀdd nÀr det ska bli sÄ kommersiellt. Vill ha den som anime/manga only... :) Visserligen sÄ vore det rÀtt tungt, men endÄ. Sorry, jag vet faktiskt inget om detta lir, men jag kan sÀga att Berserk Àr en anime jag uppskattar vÀldigt mkt, Àven fast slutet Àr som det Àr. SvÄrt att sÀga, men jag skulle nÀstan kunna sÀga att Berserk Àr det bÀsta som har gjorts... top3 Àr den i vilket fall som helst.    Har du spelat sword of berserk till dreamcast , spelet bevisar att spel kan göra sig bra av en sÄ bra serie (dock sÄ tycker jag att spelet inte Àr viktigt men det utspelar sig efter anime serien, sÄ det Àr en chans för dom som inte lÀst mangan och vill ha en fortsÀttning).  Men skjÀlv sÄ tycker jag att anime serien borde fortsÀtta "snyft" att dom slutade serien sÄ tidigt :( .  Nej jag har inte spelat det, men jag har mina Äsikter och du har dina ;) Amen man fÄr aldrig ge upp hoppet nÀr det gÀller en fortsÀttning av berserk... :> Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 3, 2004 AnmÀl Share Skrivet maj 3, 2004 Spelet till PS2 Àr fortfarande under produktion. De efterlyste idéer och utlovade att den som kom med bÀsta idén skulle fÄ vara röstskÄdis i spelet, i förrförra numret av Berserk.  Med tanke pÄ att det till Dreamcast var kanon sÄ kan det till PS2 nog bli riktigt bra. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet maj 3, 2004 Författare AnmÀl Share Skrivet maj 3, 2004 Ja det stÀmmer men jag fick nu nÄgra bilder frÄn det nya spelet (som bara ska hetta berserk) och det ser lovande ut ;) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet maj 3, 2004 Författare AnmÀl Share Skrivet maj 3, 2004 Jag blir ju rÀdd nÀr det ska bli sÄ kommersiellt. Vill ha den som anime/manga only... ;) Visserligen sÄ vore det rÀtt tungt, men endÄ. Sorry, jag vet faktiskt inget om detta lir, men jag kan sÀga att Berserk Àr en anime jag uppskattar vÀldigt mkt, Àven fast slutet Àr som det Àr. SvÄrt att sÀga, men jag skulle nÀstan kunna sÀga att Berserk Àr det bÀsta som har gjorts... top3 Àr den i vilket fall som helst.    Har du spelat sword of berserk till dreamcast , spelet bevisar att spel kan göra sig bra av en sÄ bra serie (dock sÄ tycker jag att spelet inte Àr viktigt men det utspelar sig efter anime serien, sÄ det Àr en chans för dom som inte lÀst mangan och vill ha en fortsÀttning).  Men skjÀlv sÄ tycker jag att anime serien borde fortsÀtta "snyft" att dom slutade serien sÄ tidigt :( .  Nej jag har inte spelat det, men jag har mina Äsikter och du har dina :) Amen man fÄr aldrig ge upp hoppet nÀr det gÀller en fortsÀttning av berserk... :>    Och om dom gör det kanske dom borde bÀttra grafiken lite (Àven om jag tyckte grafiken till serien var jÀ#ligt skön B) , men var lite seg, en gÄng nÀr jag sÄg pÄ berserk sÄg jag den med min morsas kille och han sa att animationerna var lite fula :O ). Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 4, 2004 AnmÀl Share Skrivet maj 4, 2004 Varför lekte du inte "Rysk rolette" med honom för? ^^  NÀmen grafik vet jag inte om man kan kalla det? Animationer Àr ett ord jag skulle föredra. Visserligen Àr det grafik i sig, men vi snackar om anime right ;) ?  Aja, jag hÄller defintivt inte med om att animationerna Àr dÄliga, men emellanÄt sÄ Àr de faktiskt lite hackit i rörelserna nÀr "Kameran" tittar runt tex slagsfÀltet eller bara en horrisont. Annars ere tunga Animationer :D Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 4, 2004 AnmÀl Share Skrivet maj 4, 2004 Japansk tecknad film gÄr ut pÄ att lura tittaren att det Àr fler bilder per sekund Àn det Àr. Det Àr det folk hÀnger upp sig pÄ: lÄg bildratio. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlÀgg