Hoppa till innehåll
Anime.se

Hanpusu's Galleri [1 Ny - 1 Januari 2006]


Hampe
 Share

Rekommenderade inlägg

Hanpusu-kun's Galleri

Uppdateras när man har ork till att rita en ny bild.

 

New! 1 Januari 2006

Kille med halsduk.

Var väl tänkt att detta skulle bli ett självporträtt men det stegade iväg mot något annat. Scannern gjorde också så att bilden inte ser helt "fin" ut utan ganska så kornig. Ska se om jag akn få upp en ordentlig senare.

6 september -05

Tjej - leende

Tecknat på måfå

28 augusti -05

Sand Village Babe

Fanart till Naruto.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Från vad jag ser har du väldigt stor potential. Din stil är lite rostig, men med träning kommer du gå långt!

Bilden: Hennes armar är alldeles för smala. Ansiktet är bra, kroppen också. Ett tips vore att hennes pannskydd skall gå under håret och inte över. Antingen det, eller så ska inte skydded töjas ut så av hennes hår, utan håret skall istället tryckas in.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Från vad jag ser har du väldigt stor potential. Din stil är lite rostig, men med träning kommer du gå långt!

Bilden: Hennes armar är alldeles för smala. Ansiktet är bra, kroppen också. Ett tips vore att hennes pannskydd skall gå under håret och inte över. Antingen det, eller så ska inte skydded töjas ut så av hennes hår, utan håret skall istället tryckas in.

 

Det är just armarna jag blev mest besviken på ^^;

men troligtvis kommer under dagarna en bild jag gjort för typ ett par dagar sedan, och sedan kanske några veckor efter det en färglagd.

 

Btw. Är det någon annan här på forumet som använder openCanvas 3.05E?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bilden var fin, som Vicious sade så har du stor potential. Han nämnde även de felen som jag kan påpecka. Jag tycker att ansiktet blev bäst på den bilden. Men du ska inte vara nöjd med det, du ska alltid sträva mot att bli bättre >:D

 

Sedan undrar jag vad det står med kanjin på bilden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...