LizZiGicLae Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 verkar skit coolt, kan det möjligen vara Zone of the enders (ettan till psx), som jag dessvärre inte tagit mig tid till att varva? Något Zone of the Enders finns det inte till PSone. :P Ettan släpptes på PS2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 ojsan köpte tvåan först varvade det, fick tag på ettan sen, och har sedan dess haft för mig att det är till psx :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 Okej, nästa smaskiga spel: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 Fahrenheit? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 The Sims? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 Fahrenheit... ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 Fahrenheit? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 Ja, jag blir väl den fjärde då. Fahrenheit? Snyggaste strips jag sett i ett spel för övrigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 Fahrenheit är rätt. LordMune var först så han får fortsätta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet januari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 Vad är det för mening med att gissa exakt samma sak som någon annan redan hunnit före med? o_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet januari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 Vad är det för mening med att gissa exakt samma sak som någon annan redan hunnit före med? o_O Inte gissa samma sak, bekräfta att det är rätt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet januari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 Jag har inget minne av att jag postade i den här tråden. Tack vare Lizziegarlics påminnelse över MSN kommer nu en bild... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet januari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 Fire emblem. Till GBA Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet januari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 Din tur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet januari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 Ok en ganska lätt en. http://images.webhallen.com/bilder/screens/294/29476_8.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 paper mario The Thousand-Year Door Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet januari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 Din tur... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet januari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 okej eftersom Dread har glömt bort så postar jag en bild då :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet januari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 Tales of symphonia? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 Ojsan, hade visst glömt bort denna tråden ser förövrigt ut som dark chronicle, eller den amerikanska titeln (?)dark cloud 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet januari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 Isos har rätt med Tales of Symphonia :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 20, 2006 Isos? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2006 Ja Isos? Dags att posta? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet januari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2006 Sorry har glömt gå in här på ett tag, i alla fall här kommer nästa då: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet januari 23, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2006 hmm jag undrar vad det här är för spel O.o tycker mej känna igen det o.o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg