b8q Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Vilka åker till J-popcon i år då? ;) http://www.j-popcon.dk/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caroibara Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Jag har funderat på att titta in där eftersom jag aldrig har varit där innan. Men blir det av kommer jag nog bara stanna i en dag eller så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Ingen chans med Uppcon så tätt inpå. Nästa år kanske det äntligen blir av... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caroibara Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Ingen chans med Uppcon så tätt inpå. Nästa år kanske det äntligen blir av... Vissa har ju inte sån tur att dom bor på rätt ställe för att komma på uppcon =/ Hade gärna åkt dit i stället men det kostar lite för mycket att åka genom halva landet för min plånbok. får väl bara hoppas på fler konvent här nere i trakten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Ingen chans med Uppcon så tätt inpå. Nästa år kanske det äntligen blir av... Vissa har ju inte sån tur att dom bor på rätt ställe för att komma på uppcon =/ Hade gärna åkt dit i stället men det kostar lite för mycket att åka genom halva landet för min plånbok. får väl bara hoppas på fler konvent här nere i trakten. Ska du säga ;) Att bo i Västerbotten och så ska man ta sig enr till Uppsala eller andra konvent så kostar det F*N Tur att man ska starta en förening ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Jag hade kunnat tänka mig att åka till Danmark för konvent, jag har bara alltid varit bortrest/upptagen med annat när det varit j-pop konvent Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet oktober 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2005 Jag hade kunnat tänka mig att åka till Danmark för konvent, jag har bara alltid varit bortrest/upptagen med annat när det varit j-pop konvent Planera in J-popcon 2006 redan nu då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet oktober 6, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2005 Ligger det på samma datum varje år? I så fall låter det bra ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet oktober 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2005 Inte exakt samma datum, men det brukar alltid vara i början av november iaf. (Jag antar att danskar har något sorts novemberlov precis som svenska skolungdomar, och att det är det som styr...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg