Hoppa till innehåll
Anime.se

XXXHOLiC blir animé


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

20051016_xxxholic.jpgDen populära CLAMP-mangan XXXHOLiC ska få en helt egen animéserie som ska börja sändas någon gång nästa år.

 

För er som inte är bekant med denna populära manga så handlar den om följande:

Mangans huvudkaraktär Watanuki Kimihiro, plågas av visioner av spöken och demor, en dag så tror han att hans önskningar har gått i uppfyllelse när han träffar häxan Yuko. Yuko lovar att hjälpa honom, men han får snart inse att hon inte gör några tjänster gratis utan tvingar honom att bli hushållerska i hennes hus tills skulden är helt avbetalad.

 

- Källa

- Clamp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är en trailer för xxxHolic långfilmen, inte tv-serien.

 

Ska dom göra/finns det en långfilm? O_O visste jag inte. Får ladda ner den när jag får syn på den. Någon som vet vad den handlar om? Följer den serien alltså eller det är någon sidogrej?

Långfilmen började visas i japanska biografer den 20:e Augusti, så en DVD release är väl snart stundande kan jag tro. Tsubasa långfilmen (Tsubasa Chronicle: Nendaiki Torikago no Kuni no Himegimi) som även den började visas samma datum har naturligtvis små kopplingar till xxxHolic filmen och de är båda så vitt jag vet, sidoberättelser till dess respektive mangor.

 

En kort beskriving av filmens story kan läsas på ANN

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är en trailer för xxxHolic långfilmen, inte tv-serien.

Långfilmen började visas i japanska biografer den 20:e Augusti, så en DVD release är väl snart stundande kan jag tro. Tsubasa långfilmen (Tsubasa Chronicle: Nendaiki Torikago no Kuni no Himegimi) som även den började visas samma datum har naturligtvis små kopplingar till xxxHolic filmen och de är båda så vitt jag vet, sidoberättelser till dess respektive mangor.

 

En kort beskriving av filmens story kan läsas på ANN

 

Låter som att man ska börja spara nu då då :) Tackar för informationen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...