Hoppa till innehåll
Anime.se

8-bitars musik


IchibaN
 Share

Rekommenderade inlägg

Pratar vi bitpop så måste ju Slagsmålsklubben nämnas. Även YMCK (de har lite sång i sina låtar, men soundet är fortfarande bitpop'ish) och till viss del Estradasphere.

 

Hehe, finns det någon genre där Estradasphere passar in till viss del? :D

 

Ehm ja, bitpop?

 

Oj, glömde visst ett "inte" där. :blush:

 

Kanske inte ändrar ju inte andemeningen så mycket, Estradasphere är onekligen svåra att passa in i ett fack...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pratar vi bitpop så måste ju Slagsmålsklubben nämnas. Även YMCK (de har lite sång i sina låtar, men soundet är fortfarande bitpop'ish) och till viss del Estradasphere.

 

Hehe, finns det någon genre där Estradasphere passar in till viss del? :D

 

Ehm ja, bitpop?

 

Oj, glömde visst ett "inte" där. :blush:

 

Kanske inte ändrar ju inte andemeningen så mycket, Estradasphere är onekligen svåra att passa in i ett fack...

 

Mja, jag har bara hört några få låtar, och de kändes bitpop. Vad jag hört så är de inte enbart bitpop dock så det var därför jag skrev till viss del :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mja, jag har bara hört några få låtar, och de kändes bitpop. Vad jag hört så är de inte enbart bitpop dock så det var därför jag skrev till viss del :P

 

Då har du ju missat halva grejen med Estradasphere, försök få tag på ett helt album så ska du få se. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fick precis ett mail från Microdisko med följande information:

 

"TV-programmet Kontroll var och filmade när Microdisko hade Japanspecial, med Quarta 330, Blasterhead och Starpause. Reportaget kommer sändas den 5:e december 20:30. En glad nyhet för alla inte var där, eller som vill återuppleva kvällen."

 

Tiden är nu inbokad för min del.

 

....

okej, det såg lite löjlig ut alla personer som dansade.

no offence but really...

 

>____<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...