Hoppa till innehåll
Anime.se

Sharingan linser


bbn-san
 Share

Rekommenderade inlägg

Tjena, jag undrar om någon vet nån sida (helst europeisk) där man kan beställa Sharingan linser. Har hittils bara hittat en sida där man kan beställa ifrån, men då är linserna handmålade och jag vill inte ha sådana.

Är grymt tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
De är riktigt dyra men otroligt balla.. men jag tror inte jag har lust att skaffa några i alla fall man ser för läsikg ut och så har man fr små ögon inte som anime-gubbarna

lite ot

hehe fast det är klart...hur skulle du se ut om du hade lika stora ögon som dom har i anime..=)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

mjo Bayakugan linserna är galna ;)

 

Jag kollade in dem där linserna för några månader sen.. Man blev suktad...

 

Fy fan.. ursäkta språket!! Men det var inte billigt... Men det beror ju på om man kan ha dom en månad!! Synd att man inte är "brat" då hade man ju köpt varje månad!!

 

Sthlmare? ;) - Hatar brats...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

åhhh jag vill ha katt-linserna!! T_T eller de som lyser i mörker!! argh.. men haha min syrra har (köpt i sverige) dedär white eye linserna... hehehe ser skitcoolt ut. hon hade på sig dem på halloween förra året, och sydde ihop en vit sliten klänning och hällde fusk-blod på den och satte ett rep (sånt man använde för att hänga folk) runt halsen och så hade ju hon dreads och sånt och så pudrade hon sig vit i huvet... hon såg skitcreepy ut... hon berättade att hon på halloween gått ut från en hiss för hon skulle nånstans så hade där varit några barn utanför hissen som blev jätterädda när hon kom ut :D mwhahaha

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

TYcker Sharingan linserna ser as sköna ut men tycker också att sjävllysande eller werewolf ser snygga ut... :D men vet någon något ställe man skulle kunna köpa tex vita eller någon lins som ändrar färg på ögot här i sverige och kanske till ett billigare pris? iaf ett svenskt ställe?

 

tack på förhand.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Frågan är om man ska ta och köpa det, även fast det kostar väldigt mycket. Det ju liksom helt otroligt nice med ett par sådana linser. Tänk er sjölva att cirkla runt på stan med Sharingnögon. :) Frågan är bara hur man hanterar linser mm. Jag kan inte sådant. Bara dom räcker länge så blir jag nöjd :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...

Själv har jag linser, får ett nytt paket varje månad. Kan ju säga att i början kan det vara lite program men efter 2-3 gånger så sitter det som smort!

Att sköta dem är inte alls svårt då man kan köpa / eller få som mig ett bra rengörande medel som man lägger linserna i. Har även en ask som består av 2 bägare där man har dem, väldigt effektivt. Sen som sidan säger att dem kan vara upp till flera år är inte särkilt troligt då linser slits ganska hårt. Men priset som dem satt på olika linserna är väldigt högt så dem kanske är gjorda i någon speciell material? Skriv och fråga? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...