Hoppa till innehåll
Anime.se

Starzinger


Boberg
 Share

Rekommenderade inlägg

Min kompis snackar om dem hela tiden, han är inget direkt anime fan men eftersom han har sett detta som liten har han köpt allihopa. Jag tycker serien inte verkar så bra, men jag har ju inte sett något av den förutom introt så.......

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har faktiskt inte sett den, men jag funderar på att köpa dom.. kanske på svenska :P från cdon.com för 69:- för en episode :)..

Det är faktiskt ganska skamligt tycker jag att jag inte har sett den :P

 

Det är 4 eps på varje DVD.

Enbart svensk dub. Ingen text.

Klippt på scener.

Börjar ungefär 4-10 avsnitt in i originalserien.

Finns inget alternativ egentligen, så det är bara att vänta eller sänka kraven.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har faktiskt inte sett den, men jag funderar på att köpa dom.. kanske på svenska :P från cdon.com för 69:- för en episode :)..

Det är faktiskt ganska skamligt tycker jag att jag inte har sett den :P

 

Det är 4 eps på varje DVD.

Enbart svensk dub. Ingen text.

Klippt på scener.

Börjar ungefär 4-10 avsnitt in i originalserien.

Finns inget alternativ egentligen, så det är bara att vänta eller sänka kraven.

 

De börjar på eps5-24 sen hoppar de direkt till eps70 för att avsluta serien.

 

 

Det finns alternativ se:

http://home.tiscali.se/perochjo/sz/vad_ar.jpg

http://home.tiscali.se/perochjo/sz/h_mnd.jpg

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Starzinger är för mindre barn. Den är till och med värre än Pokémon.

 

Tja, då tänker inte jag se den.

 

Heh, man skall inte säga att allt som är för barn inte är bra. Det beror ju helt på ditt eget sinne. Se bara på Dogato-kun, vissa tycker faktiskt om denna UPPENBART barnsliga serien om en potatis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aaaaaaa VÄRRE än Pokemon??? ush snusk tvi blä,,, ok ok alla har rätt till sin åsikt men ush, men man kanske måste sett det som liten för att uppskatta det ;)

 

har dom 2 första dvderna me dom,, tyckte kvaliten var bättre på andra dvdn eller är det ba jag som tycker det?

 

jag hade älskat att kunna hänvisa folk som inte vet vad manga/anime är till Starzinger istället för t Pokemon!

 

LEVE STARZINGER, LEVE COBRA!!! weee

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Starzinger,ja man har väl suttit ett par gånger och kollat på dem.

Så sköna rullar ser man sällan numera,jag ångrar inte en sekund jag har "slösat" bort på varje episod :)

 

De jag känner som inte gillar anime annars gillar Starzinger,ganska lustigt eller hur? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Starzinger är för mindre barn. Den är till och med värre än Pokémon.

 

Animé springer ur barnunderhållning. Inse faktum en gång för alla.99% av alla animéer är barnsliga och många av de som folk kalla "vuxna" animéer är ännu mer slätstruken underhållning än vad Starzinger någonsin var. Animé som faktiskt är vuxenunderhållning är högst ovanlig. Man kan tro att saker som "Hellsing" och "Full Metal Alchemist" är "vuxnare" än Starzinger, men så är icke fallet. De spelar på exakt samma strängar men med bara lite högra tonläge.

 

Det är barnet i oss som roas av underhållningen i animé. Acceptera det eller ge upp hobbyn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...