Hoppa till innehåll
Anime.se

Space Party "SNACKA HÄR!"


zaffe
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 260
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Guess what?

Jag har en liten instickare som är på väg ;)

Ganska kort, men det är iaf. något :)

 

Det är min också. Har egentligen inte så mycket med historien att göra, handlar mest om att Helob är lite hungrig. Men jag ska inte avslöja för mycket...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nice tänkte med hur fan fick han in öronen xD.

 

Det är ett stort mysterium.... =o

 

Om du laddar upp på imageschack så finns det alternativet, och då kopierar man bara den

 

Jaså, jag trodde det hade nåt med nån funktion på forumet att göra. Tack, då vet jag...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bradet Mustela

Jag vill ge ett heads up att jag arbetar med ett nytt party med ett anorlunda tema (hemligt änn så länge >P) då jag känner att detta börjar dö ut (lite för tidigt, synd som det är) så jag ger detta party en chans att "avslutas" om ni så vill!

Detta party är dock inte officiellt dött förens jag säger det, så jag avskräcker er inte från att göra fler sidor =)

 

Då jag bara är på ideestadiet av nästa party och inte gjort klart allt det jag anser nödvändigt änn så lär det inte dyka upp på ett tag iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...