Hoppa till innehåll
Anime.se

Space Party "SNACKA HÄR!"


zaffe
 Share

Rekommenderade inlägg

kakan man fattar inte dina delar försök iaf att rita och skriva så man fattar

 

Innan jag gör det så vill jag veta om det bara är du som inte fattar eller om det är ett flertal medlemmar som inte fattar, eftersom du inte kan tala för alla så bör du skriva "jag fattar inte dina...".

 

Jag fattar vad som händer, men jag förstår inte direkt sammanhanget... ge gärna en förklaring till varför han ser demoner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 260
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

kakan man fattar inte dina delar försök iaf att rita och skriva så man fattar

 

Innan jag gör det så vill jag veta om det bara är du som inte fattar eller om det är ett flertal medlemmar som inte fattar, eftersom du inte kan tala för alla så bör du skriva "jag fattar inte dina...".

 

Jag fattar vad som händer, men jag förstår inte direkt sammanhanget... ge gärna en förklaring till varför han ser demoner.

 

Anledningen till att han ser demoner är.. hm. Vid närmare eftertanke så ska jag nog rita lite tillbakablickar om varför Kakan blev som han är nu. Hoppas den tillbakablicken kommer att klargöra lite mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Helob, har du glömt att vi snackar här?

 

Öööh, ja, faktiskt. Har varit lite mycket nu på sista tiden så man kan väl säga att jag låtit serierna tala för sig själva. Ny strip kommer nästa vecka, förhoppningsvis.

 

(Kan bara jobba på serierna i skolan eftersom varken scanner eller fungerande internet finns tillgängligt hemma. Därför kan prov och liknande hindra mig från att lägga upp serier. Men men, jag gör de väl på naturkunskaplektionerna... Ritar bättre ju tråkigare ämne jag har.)

 

(NOTERA MIN NYA AVATAR! LADE UPP DEN IDAG OCH UPPDATERADE DEN I JULVERSION ALLDELES NYSS! Kommer från Ninjai-serien, ni som sett den.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snart dax för mig att göra en sida, har vart lite busy, vart tvungen att plugga till 3 prov som hölls samma vecka (tisdag och onsdag) nu är de över och jag kan nog få upp en sida snart, ska bara slappa lite först såååå skönt att inte behöva plugga till nått >)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm, menade bara efterson PC sa

"Hoppas jag kan stanna här inne i fortsättningen"

antyde på att han ville vara där i i fortsättningen.

Dessutom gick inte PC senaste strip ut på något annat

änn att komma in i roboten igen, vilket förstärker det antagandet!

 

vi får se vad PC säger >P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...