Blå Skrivet maj 9, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2007 Eftersom det inte går att göra den dära lättare än att visa båda huvudpersonerna så antar jag att ingen kan. Rosario + Vampire var svaret. Denna borde nog vara lättare: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet maj 9, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2007 man borde börja kolla till den här tråden lite oftare...man kunde ju både My Balls å Rosario (som man nyligen börjat läsa)...men den nuvarande känner man inte igen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 9, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2007 å vad tusan heter den serien, tror jag har läst igenom nåt kapitel av den snabbt... :S hur som helst visste inte att rosario var översatt, har velat läsa den ett tag :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 9, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2007 Änu lättare nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 9, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2007 definitivt Hayate the combat buttler (tror jag), läser inte den mangan dock, njuter av animen i det här fallet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 9, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2007 Stämmer bra att det är Hayate. Tycker mangan är jävligt rolig och eftersom jag börja med den innan jag såg animen så följer man den troget. :) Dread you go girl!(?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 9, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2007 fpr the note, så är jag kille. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet maj 9, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2007 Black Jack? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 9, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2007 Black Jack? nepp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet maj 10, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2007 tar väl en helt ogrundad gissning på Monster Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 10, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2007 tar väl en helt ogrundad gissning på Monster inte det heller, lägger upp en ny ikväll. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 13, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2007 Dags för en ny bild nu Dread! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 13, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2007 japp; hoppas inte mitt kladd förstör för mkt, men det är ett tips. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beCet Skrivet maj 15, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2007 Team Medical Dragon ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 15, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2007 helt klart rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beCet Skrivet maj 15, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2007 Denna borde vara ganska lätt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 15, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2007 Hentai Kamen tror jag, har inte läst den dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beCet Skrivet maj 15, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2007 Rätt .. helt klart en speciell manga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 trodde jag lag upp en ny, så skulle just påminna om att det var en lätt manga, måste ha glömt bort att skicka inlägget ;) här är nästa iaf, fortfarande lätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 GANTZ! Ohh, kommer ihåg den scenen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 helt klart, nog en av de bästa mangorna tillsammans med Claymore och Berserk (märks det att jag gillar splatter serier med mkt våld och blod?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 gissa XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 29, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2007 ny bild? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 29, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2007 Alltså, om man inte ens tar bort namnet Baku Story ur titeln... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 31, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2007 Så du var t´vungen att kolla :P Nä, jag vet, det var slarvigt. Jag tänkte inte på det XD ok, saber, ny bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg