Hoppa till innehåll
Anime.se

Börjar inte du snyfta när GTO tog slut :(


kredzell
 Share

Rekommenderade inlägg

Det var länge sedan man såg den serien, men ändå kommer man ju självklart ihåg den då den är en av de bästa.

 

Men slutet kan diskuteras, det var bara liksom huh?

Tog det slut såhär? Jaja, bara att se om eller?

Slutet är det sämsta samt bara ett avslut på en väldigt grymt bra serie.

Sorgligt varken kul eller bra var det inte.

 

Greato teacher Onizuka!

 

 

Sedan är det Live action som gäller....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men slutet kan diskuteras, det var bara liksom huh?

Tog det slut såhär? Jaja, bara att se om eller?

Slutet är det sämsta samt bara ett avslut på en väldigt grymt bra serie.

Sorgligt varken kul eller bra var det inte.

Nja, den fortsätter i mangan. Varför animen tog slut där vet jag inte, men någon anledning fanns nog.

Precis som Bleach. Den skulle bara vara i 52 avsnitt, men de bestämde sig för att fortsätta med produktionen och följa mangan. Vad skulle ha hänt vid avsnitt 52 om de avslutade produktionen där? De skulle då bli tvungna att dra till ett likadant slut som i GTO.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev överraskad när jag läste mangan, då jag upptäckte att GTO-animen hade fått till slutet så pass bra - jag tycker det kändes ganska naturligt hur klassens "hemlighet" utvecklade sig. (Men det var ju några år sedan.) Inga tårar dock.

 

Mangans slut var däremot en snyftare. (Åtminstone så nära en snyftare det går att komma för en manlig man som jag.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe :P ingen andra manliga män som vågar skriva lr :P säger bara det här har man inte set GTO så måste man see den och det är ett måste

 

Va? Måste man skriva att den var sorglig?

Jo visst, jag grät floder varje gång Onizuka gjorde något och varje gång jag hör namnet, Onizuka.

 

Någon som sett denna Anime som sett den okända ryktsamma serien om Onizuka när han hade sitt egna gäng som ska vara väldigt gammal (80?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon som sett denna Anime som sett den okända ryktsamma serien om Onizuka när han hade sitt egna gäng som ska vara väldigt gammal (80?)

Jag har läst lite av den (Shonan Junai Gumi 1990-1996, finns även som en obskyr OVA-serie som ingen verkar ha sett), samt Bad Company (1996, utspelar sig före SJG och GTO). Shonan Junai Gumi blev tydligen ganska lång, 31 volymer...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...