kredzell Skrivet december 11, 2005 Anmäl Share Skrivet december 11, 2005 Asså GTO "Greato Teacher Onizuka" :P när GTO tog slut så börja ja fan nästan lippa klart en av dom bästa anime serierna som har gjorts och 43 avsnitt är för lite :/ vill ju see mera :( va tycker ni där ute ? ville inte ni se mera när GTO tog slut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 11, 2005 Anmäl Share Skrivet december 11, 2005 Det var länge sedan man såg den serien, men ändå kommer man ju självklart ihåg den då den är en av de bästa. Men slutet kan diskuteras, det var bara liksom huh? Tog det slut såhär? Jaja, bara att se om eller? Slutet är det sämsta samt bara ett avslut på en väldigt grymt bra serie. Sorgligt varken kul eller bra var det inte. Greato teacher Onizuka! Sedan är det Live action som gäller.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martina Skrivet december 11, 2005 Anmäl Share Skrivet december 11, 2005 Jag tyckte GTO var jävligt bra. jag älskar onizukas karaktär, skulle vilja ha honom till lärare heh. men slutet sög däremot en hel del. synd att de avslutade det så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 11, 2005 Anmäl Share Skrivet december 11, 2005 Men slutet kan diskuteras, det var bara liksom huh?Tog det slut såhär? Jaja, bara att se om eller? Slutet är det sämsta samt bara ett avslut på en väldigt grymt bra serie. Sorgligt varken kul eller bra var det inte. Nja, den fortsätter i mangan. Varför animen tog slut där vet jag inte, men någon anledning fanns nog. Precis som Bleach. Den skulle bara vara i 52 avsnitt, men de bestämde sig för att fortsätta med produktionen och följa mangan. Vad skulle ha hänt vid avsnitt 52 om de avslutade produktionen där? De skulle då bli tvungna att dra till ett likadant slut som i GTO. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kredzell Skrivet december 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 11, 2005 sant att slutet inte var så bra där för man äna ville ha ett riktigt slut tycker dom kunde minst ah kört 10-20 avsnit till :/ tycker ja dåh men men med alla bra serier vill man inte att dom ska ta slut :( PS: Skulle Bleach bara bli 52 avsnitt ??! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 11, 2005 Anmäl Share Skrivet december 11, 2005 Jag blev överraskad när jag läste mangan, då jag upptäckte att GTO-animen hade fått till slutet så pass bra - jag tycker det kändes ganska naturligt hur klassens "hemlighet" utvecklade sig. (Men det var ju några år sedan.) Inga tårar dock. Mangans slut var däremot en snyftare. (Åtminstone så nära en snyftare det går att komma för en manlig man som jag.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kredzell Skrivet december 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 12, 2005 hehe :P ingen andra manliga män som vågar skriva lr :P säger bara det här har man inte set GTO så måste man see den och det är ett måste Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 12, 2005 Anmäl Share Skrivet december 12, 2005 hehe :P ingen andra manliga män som vågar skriva lr :P säger bara det här har man inte set GTO så måste man see den och det är ett måste Va? Måste man skriva att den var sorglig? Jo visst, jag grät floder varje gång Onizuka gjorde något och varje gång jag hör namnet, Onizuka. Någon som sett denna Anime som sett den okända ryktsamma serien om Onizuka när han hade sitt egna gäng som ska vara väldigt gammal (80?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet december 12, 2005 Anmäl Share Skrivet december 12, 2005 Nja, jag var mest sorgsen att serien var slut. Själva slutet var inte direkt sorgligt, mer som Erkefiende sa; "Huh?" :) Väldigt bra och rolig serie dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 12, 2005 Anmäl Share Skrivet december 12, 2005 Någon som sett denna Anime som sett den okända ryktsamma serien om Onizuka när han hade sitt egna gäng som ska vara väldigt gammal (80?) Jag har läst lite av den (Shonan Junai Gumi 1990-1996, finns även som en obskyr OVA-serie som ingen verkar ha sett), samt Bad Company (1996, utspelar sig före SJG och GTO). Shonan Junai Gumi blev tydligen ganska lång, 31 volymer... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg