Hoppa till innehåll
Anime.se

Hunter x Hunter


mandarb
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 weeks later...

jo men anledning till att slutet är en besvikelse är att det inte är något slut :P

 

Hoppas verkligen också på att de fortsätter med några till OVA:s, även om denna arcen är lite tveksam på vissa sätt, men jag tror ändå att den nästan skulle kunna göra sig bättre i animerad form, främst då på grund av tecknarens tillstånd de senaste åren...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja exakt, men det beror som sagt på att Yoshihiro Togashi är sjuk, vad det är för någon slags sjukdom har jag inte riktigt för mig... men det påverkar hans tecknande iallafall, och till det hör att han har INGA assistenter som hjälper honom vilketi stort sett alla andra mangatekcnare har, jo hans fru (som förövrigt är mangakan av sailor moon) brukar hjälpa honom ibland, de sista kapitlerna nu innan hans ledighet var antagligen i stort sett nästan bara ritade av henne tror man.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För länge sedan hörde jag detta rykte, sedan kom G.I Final.

 

Det skulle vara väldigt kul om de gjorde ytterligare mer avsnitt men jag är väldigt skeptisk till ryktet med tanke på att den sista som sagt hette Hunter X Hunter G.I Final.

 

Nja japanerna tycker väl bara att final låter snyggt, titta bara på final fantasy, visst heter dom final men så finns det ju ca 15 olika...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För länge sedan hörde jag detta rykte, sedan kom G.I Final.

 

Det skulle vara väldigt kul om de gjorde ytterligare mer avsnitt men jag är väldigt skeptisk till ryktet med tanke på att den sista som sagt hette Hunter X Hunter G.I Final.

 

Nja japanerna tycker väl bara att final låter snyggt, titta bara på final fantasy, visst heter dom final men så finns det ju ca 15 olika...

 

Men som sagt så heter den G.I Final för att det är den avslutar Greed Island (G.I) arcen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...