Hoppa till innehåll
Anime.se

UPPDATERAT 2 bilder 3/2 ::EbbaBebbas galleri mojja::


ebba
 Share

Rekommenderade inlägg

Gillar designen på figuren, känns som om jag sett henne någonstans förut men jag kan inte sätta fingret på det.

Anatomiskt sett så ser allting fin fint ut, men det gör det i 99% av fallen när det gäller dig.

 

Gillar hur du endast användt blått för att göra konturerna på kläderna, ser riktigt fräscht ut.

 

Glad att höra av dig igen! =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillar designen på figuren, känns som om jag sett henne någonstans förut men jag kan inte sätta fingret på det.

 

Hade du läst texten ordentlig så hade du hört att det var en fanart av Galaxy Express ;P

 

Hursomhelst, jag diggar bilden, stämmer väldigt bra ihop med originalkaraktären.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillar designen på figuren, känns som om jag sett henne någonstans förut men jag kan inte sätta fingret på det.

 

Hade du läst texten ordentlig så hade du hört att det var en fanart av Galaxy Express ;P

 

Hursomhelst, jag diggar bilden, stämmer väldigt bra ihop med originalkaraktären.

 

Jag har inte sett Galaxy Express

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillar designen på figuren, känns som om jag sett henne någonstans förut men jag kan inte sätta fingret på det.

 

Hade du läst texten ordentlig så hade du hört att det var en fanart av Galaxy Express ;P

 

Hursomhelst, jag diggar bilden, stämmer väldigt bra ihop med originalkaraktären.

 

Jag har inte sett Galaxy Express

nej, men ändå ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

ljuset kommer rakt framifrån honom/henne? *lol* annars skuggan på huvudet (ungefär öronen (på sidan av huvudet)) skulle sitta på andra sidan eller om de ä näs skuggnigen som skulle det.. rätta mej om ja har fel men de ä säkert en fet lampa presis framför gubben som mani nte ser

 

-.- snyggt gjort iaf och gott nytt år på dej me

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ljuset kommer rakt framifrån honom/henne? *lol* annars skuggan på huvudet (ungefär öronen (på sidan av huvudet)) skulle sitta på andra sidan eller om de ä näs skuggnigen som skulle det.. rätta mej om ja har fel men de ä säkert en fet lampa presis framför gubben som mani nte ser

 

-.- snyggt gjort iaf och gott nytt år på dej me

 

 

jag tänker dock aldrig mycket på skuggningar, inte min starka sida ^^;

så finns måååånga fel där XP

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OJ, en massa nya bilder!

 

Alla är riktigt snygga. Designen på Chei och Gnu(nån flicka) är mina favoriter. Speciellt Chei som är väldigt detaljerad utan att se kladdig ut.

 

Dock har Gnu anatomiskt fel. Benen ser knasiga ut. På benet till vänster så är smalbenet för kort och det högra låret ser ut att vara böjt utåt för mycket.

 

Men det är kul att se mera bilder från dig Ebba.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

oh..nice.. <3 din detaljerikedom. :)

 

chei

Gillar hennes kläder mycket och hennes hår.

 

gnu

hennes vänstra ben ser lite mysko ut. kan inte riktigt sätta fingret på de. känns som den har lite avsaknad av detaljer på en del ställen. men annars okej.

 

shaela

nice. nuff said.

 

icy

mycket snygg bild men hennes ben känns väldigt långa pågrund av hennes klänning.

 

chingmai

bra bild, gillar håret, men händerna ser inte bra ut. fingrarna ser utsuddade ut.

 

bei

gillar hennes hår och ansikte. väldigt sött.

 

adur

snygga kläder, färgsättningen är snygg.

 

ett allmänt "keep up the good work" är på sin plats..

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är helt sjukt så bra du är på att färglägga! Du borde, om du orkar, göra en tutorial (med bilder!) om färgläggning i PS!

 

Jäklar

 

fanns en gamma ltutorial tråd här en gång i tiden, lyckades rota fram den igen, har lite gamla tutorials där, finns hur jag färglägger i photoshop..den e gammal o jag går genom sakerbara väldigt snabbt...

 

http://www.anime.se/forum/viewtopic.php ... c&start=15

 

kan försöka göra en ny, mer detaljerad tut hur jag gör, om det skulle intressera någon ^^;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...