Hoppa till innehåll
Anime.se

Vicious Håla [Ge mig era åsikter, gott folk!]


Vicious
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 1 month later...
  • Svar 51
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

  • 1 month later...

Alltihop tycker jag ser väldigt snyggt ut.

 

Jag gillar den där Outburst, den har den där "serusly pisst of" känslan.

 

och den där med skogen var snygg, träden såg väldigt bra ut.

 

Dock så är jag själv en extrem amatör så jag kan inte ge några spesefika kommentarer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zombien var riktigt cool, han ser ut å passa in i Gorillaz :)

 

Haha, säger du det. Ja, han har kanske lite Murdoc i sig. :P

 

Working Girl har lite proportionsfel, armen till höger bör vara lite längre och armen till vänster borde vara lite kortare. Annars väldigt bra.

 

och zombien var ju bara häftig :3

 

Öh, menar du hennes höger, eller vår? Jag kan säga att hennes högra överarm behöver vara längre. Annars vete fasen..

 

Alltihop tycker jag ser väldigt snyggt ut.

 

Jag gillar den där Outburst, den har den där "serusly pisst of" känslan.

 

och den där med skogen var snygg, träden såg väldigt bra ut.

 

Dock så är jag själv en extrem amatör så jag kan inte ge några spesefika kommentarer.

 

Tackar, roligt att du tyckte bilderna var fina. Och man behöver inte vara grym på att teckna för att ge bra kritik. Säg bara vad du tycker ser felaktigt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vicious, när jag säger armen till höger menar jag armen till höger i bilden, och eftersom hon är vänd mot tittaren blir detta hennes vänsterarm.

 

Ser nu att hennes högeraxel (till vänster i bilden) borde höjas lite eftersom hon har armen uppåt.

 

hmm, vad är det du tecknat på egentligen, en papplåda? O_O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vicious, när jag säger armen till höger menar jag armen till höger i bilden, och eftersom hon är vänd mot tittaren blir detta hennes vänsterarm.

 

Ser nu att hennes högeraxel (till vänster i bilden) borde höjas lite eftersom hon har armen uppåt.

 

hmm, vad är det du tecknat på egentligen, en papplåda? O_O

 

Men jag sa ju det i beskrivningen! Ja, papplåda/kartongbit. Fanns inget annat till hands. Och jo, axeln borde höjas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Jag gillar den nya tekningen. Den har den där kantiga "rotten to the bone"

ser faktist ut som om det bara skulle vara ben bakom huden på han.

 

I genomsnitt en bra tekning med bra känsla. Good Work

 

Och det finns inget som jag kan förbättra med honom?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

förbättra, hmm. Tja det enda jag kan komma på är skugga förhållande till bryllorna i pannan på han.

 

Efter som dom verkar reflektera ljus och där det är ljus är det skugga.

Så kanske litte skuggor och kankse några öppna sår litte här och där för att ge den där "walking dead look".

 

Hans ser bennig ut men im du vill att man ska se på en gång att han är en zombie,

 

så kanske litte öppna sår och ruttnande tjött slingor hängande.

Litte blood fläckar kanske på kläderna.

 

 

Det är det enda jag kan komma på, på fri hand.

Men som sagt det är bara små grejor som jag är säker på att du fixar lätt.

 

Vet inte om det här hjälpte men det är vad jag kom på när jag stirrat

infernaliskt på den i 10 minuter ^^

 

 

(ja jag skrev sår 2 gånger, orkade inte fixa det)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
men jag är nog snäppet bättre:P

 

Innan du ger sådana kommentarer åt folk så kanske du skulle ta och göra ett inlägg på forumet och visa att du faktiskt är det. Just nu känns det som rent skitsnack och det är upp till andra att faktiskt avgöra om du är bättre än honom.

 

Jag tar det inte lätt på sådana kommentarer, oavsett om de är halvt oskyldiga. :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men jag är nog snäppet bättre:P

 

Innan du ger sådana kommentarer åt folk så kanske du skulle ta och göra ett inlägg på forumet och visa att du faktiskt är det. Just nu känns det som rent skitsnack och det är upp till andra att faktiskt avgöra om du är bättre än honom.

 

Jag tar det inte lätt på sådana kommentarer, oavsett om de är halvt oskyldiga. ;)

 

jo du jo du men jag är hans lille kusin typ

och tycker om att retas:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo du jo du men jag är hans lille kusin typ

och tycker om att retas:P

 

Kusin eller inte, det har inget med saken att göra. På msn kan du vara hur dryg du vill, men det här är ett forum! Det finns regler för hur man får uppföra sig. Du pratar inte bara med mig utan med alla när du skriver ett inlägg. Så lägg ner spydigheterna, folk tycker bara du är barnslig.

 

Sitheps: Jag har inte ritat alls mycket på senaste tiden, har fullt upp med skolan. Jag var väldigt naiv att tro att det skulle bli lättare på högskolan... ;)

 

Nille: Antar att den där.. grejen du skrev var en katt eller nåt? Skitsamma, tackar för kommentaren. (Om den nu ens var riktad till mig, dvs.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...