Hoppa till innehåll
Anime.se

Pris på manga


Nero_abbe
 Share

Rekommenderade inlägg

Bildstens Bokhandel ;) Fast dem har bara svensköversatt manga, vilket för min del inte spelar någon roll som alla säkert vet (iaf dem som sett min animehyllabild). Och om det är något nummer dem saknar kan man be dem att beställa hem en så får man helt enkelt lämna sitt namn så att man kan hämta ut den senare. Bildstens ligger f.ö i Handen centrum (aka Haninge centrum)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här i Umeå är det lite olika på vars du handlar, men på bokia kostar svensköversatt manga 50 kr. Förutom Chobits (som kostar 89 kr!), samt mangorna utgivna Wahlströms.

 

De engelsköversatta mangorna kostar där 130 kr, förutom Viz Shonen Jump titlar som kostar 100 kr. Tror jag iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev faktiskt lite förvånad över att det kostar så mycket. Låt gå för 60 kronor, men uppemot 80? Det är mer än vad jag betalar för en volym när jag köper från Mangaoh, inklusive frakten. Runt 65-70 kr för en volym "vanlig" manga och uppemot 110 för seinen-manga. Men då får jag dem också levererade till dörren av posten 8-9 på morgonen tre dagar efter att jag beställt. Mycket mer bekvämt än så blir det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...